Ginekolog -endokrynolog

1. Data: 2005-03-15 23:32:24

Temat: Ginekolog -endokrynolog
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie szukam dobrego ginekologa -endorynologa z Białegostoku z racji
problemów z torbielka która jak na moj gust za czesto powraca , wszzyscy
ginekolodzy lecza pigulkami anty a a ja mam juz dość sztucznych hormonów i
wolałabym dociec czzy ta nawracająca torbielka to nie przypadkiem jakies
zaburzenia hormonalne itd

pozdrawiam

Aska

2. Data: 2005-03-17 00:06:33

Temat: Re: Ginekolog -endokrynolog
Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie szukam dobrego ginekologa -endorynologa z Białegostoku

Zaklad endokrynologii ginekologicznej w PSK (schodami na dol).

> [...]
> wolałabym dociec czzy ta nawracająca torbielka to nie przypadkiem jakies

A myslisz ze dlaczego dostajesz te "pigulki anty"? :)

Pozdrawiam

Robert Milewski

3. Data: 2005-03-17 00:39:19

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaklad endokrynologii ginekologicznej w PSK (schodami na dol).

no niestety z tamtymi lekarzami mam złe doświadczenia, przez jednego malo nie
wylądowałam na tamtym swiecie jak wypisał konską dawke antybiotyku ;)
pomijając inne sprawy.Zwłaszcza ze lezec u nich na oddziale ginekologicnzo-
polozniczym to najgorsze co moze byc.

> A myslisz ze dlaczego dostajesz te "pigulki anty"? :)

wg mnie peigulki anty w moim przypadku nie lecza ;) torbielka jak był tak
jest, jajnik żre zapewne, a przyczyn powstawania nie zdiagnozowano ( bo i po
co zlecac jakies badania jak sie walnie pigulki itd ) OK jakis pozytek z nich
byl cyt.antykoncepcja ale nie jest to ten pozytek na którym mi zalezy.
Zwłaszcza ze biore je od 6 lat, i same skutki uboczne mimo zmian. Tylko jak
one maja cos leczyc, jak nie zbadano nigdy ppoizomu hormonów ( w Polsce lecza
na odwal i tyle )

Mam pytanie znasz kogos jeszcze nie z PSK?? moze byc prywatnie itd ?? Bo jak
dotąd ci Psk nie pomogli a wiecej spieprzyli i najchetniej to
eksperymentowaliby na człowieku.

Sorry za tem wywód ale jakos nie trafilam w swoim zyciu na dobrych lekarzy :)

Wiec jakbys znał kogos jeszcze prosiłabym o informacje

Pozdrawiam

Aska

4. Data: 2005-03-19 23:38:41

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wylądowałam na tamtym swiecie jak wypisał konską dawke antybiotyku ;)
> pomijając inne sprawy.Zwłaszcza ze lezec u nich na oddziale

Nie bardzo da sie dyskutaowac z tak subiektywna ocena...
Poza tym pytalas o endokrynologa, wiec zaproponowalem Ci ludzi pracujacych w
Zaklad Endokrynologii Ginekologicznej (maja takze prywatne gabinety), a nie
Klinike Ginekologii czy tez Klinike Poloznictwa o ktorych piszesz.

> wg mnie peigulki anty w moim przypadku nie lecza ;)

Nie znam Twojego przypadku, ale ogolnie jest to jedna z podstawowych metod
leczenia + oczywiscie stale konsultacje i ewentualne weryfikacje.

> Mam pytanie znasz kogos jeszcze nie z PSK?? moze byc prywatnie itd ?? Bo
> jak
> dotąd ci Psk nie pomogli a wiecej spieprzyli i najchetniej to
> eksperymentowaliby na człowieku.

A wyslalabys np. do swojego znajomego mechanika kogos kto uwaza (i
rozglasza) np. ze wszyscy mechanicy to zlodzieje? (cyt: "w Polsce lecza na
odwal i tyle")
Adresy gabinetow znajdziesz w ksiazce tel. lub na internecie.

> Sorry za tem wywód ale jakos nie trafilam w swoim zyciu na dobrych lekarzy
> :)

Sorry za uwazge, ale moze cos z systemem oceny jest nie tak skoro wychodzi
Ci ze wszyscy sa zli?

Zdrowia zycze

Robert Milewski

5. Data: 2005-03-20 11:10:20

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zaklad Endokrynologii Ginekologicznej (maja takze prywatne gabinety), a nie
> Klinike Ginekologii czy tez Klinike Poloznictwa o ktorych piszesz.

jesli cos sie dzieje to kladą do wyzej wuymienionych klinik - na jedno
wychodzi.

> Nie znam Twojego przypadku, ale ogolnie jest to jedna z podstawowych metod
> leczenia + oczywiscie stale konsultacje i ewentualne weryfikacje.

nie jest to podstawowa metoda , a troche juz na ten temat czytałam etc

> [...]
> odwal i tyle")
> Adresy gabinetow znajdziesz w ksiazce tel. lub na internecie.

hehehe nie wysłałabym znajomego ani do takiego mechanika, ani do takiego
lekarza ;) wiesz lekarz to taki sam zawod jak kazdy inny, duzo takich co sie
znależli przez przypadek, duzo takich co wiedza zatrzymala sie gdzies po
drodze i nie jest uzupelniana , malo prawdziwych z powołania i znających sie
na swojej specjalizacji ot i tyle .

> Sorry za uwazge, ale moze cos z systemem oceny jest nie tak skoro wychodzi
> Ci ze wszyscy sa zli?

z moim systemem oceny wszystko w porządku:)) Jestes lekarzem ?? bo w kazdej
dyskusji bronisz ich i to bardzo , a wiadomo środowisko lekarskie tak samo jak
adwokackie i nawet jesli ktos cos spieprzy to i tak drugi nie powie ze zrobil
źle ( swoja droga dlaczego takiego podejścia nie ma za granicą tylko w
Polsce ) ??? :)

Ok dzięki w kazdym badź razie za pomoc .;)

> Zdrowia zycze

dziękuję, wzajemnie

>    Robert Milewski

Aska

6. Data: 2005-03-20 23:11:43

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli cos sie dzieje to kladą do wyzej wuymienionych klinik - na jedno
> wychodzi.

Nie rozumiesz mnie. Szukalas endokrynologa, nie pisalas ze rozpatrujesz to
pod katem pobytu na oddziale. Podalem Ci miejsce gdzie ja bym sie udal
gdybym byl kobieta i mial podobne problemy. Takze gdybym mial (czy tam miala
bedac kobieta) sie polozyc na oddziale. A Ty zrobisz co zechcesz.

> nie jest to podstawowa metoda , a troche juz na ten temat czytałam etc

:) No to jesli czytalas to przepraszam ze probowalem sie odzywac :)

> [...]
> znależli przez przypadek, duzo takich co wiedza zatrzymala sie gdzies po
> drodze i nie jest uzupelniana , malo prawdziwych z powołania i znających

Nie zrozumialas mnie po raz kolejny, zupelnie co innego Ci napisalem,
przeczytaj prosze jeszcze raz moje pytanie. Twoja odpowiedz jest jakby
kompletnie nie na temat...

> z moim systemem oceny wszystko w porządku:))

jasna deklaracja, choc nieprzekonywujaca :)

> dyskusji bronisz ich i to bardzo , a wiadomo środowisko lekarskie tak samo
> jak

a nie przypominam sobie takowych dyskusji. Jesli mnie pamiec nie myli to
glownie z Trapezem o jego niekonwencjonalnych metodach ostatnio rozmawiam i
wogole patrze ze wrazliwy jestem na wszystkich ktorzy szamanstwo czynia.
Choc moge oczywiscie nie pamietac dyskusji o ktorych Ty pamietasz, bo grupe
czytam i odpisuje w "miedzyczasie".

> Ok dzięki w kazdym badź razie za pomoc .;)

Rozumiem ze nie pomoglem, wiec nie ma za co :)

jeszcze raz

Robert Milewski

7. Data: 2005-03-21 10:14:46

Od: "moscal moscal" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A myslisz ze dlaczego dostajesz te "pigulki anty"? :)

na poprawe humoru?;)

przepisywanie tabletek bo 'pomoze' to sorrki ale ROTFL...

8. Data: 2005-03-21 18:16:24

Od: "RobertMi" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepisywanie tabletek bo 'pomoze' to sorrki ale ROTFL...

Sorry ale nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
Tabletki z regoly zaleca sie aby "na cos" pomogly. Mozesz rozwinac swoja
wypowiedz?

Robert Milewski

9. Data: 2005-03-22 06:21:17

Od: "moscal moscal" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertMi <r...@m...pl> napisał(a):

> Sorry ale nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
> Tabletki z regoly zaleca sie aby "na cos" pomogly. Mozesz rozwinac swoja
> wypowiedz?

no wiec :
1. tabletki blokuja owulacje czyz nie?
2. torbiel torbieli nie rowna...
3. jedynie tabletki maja posredni wplyw na torbiel czynnosciowa, ale tylko
posredni, bo ni raz taka torbiel jest 'uparta' i tabletki to se mozna w tylek
wsadzic, a nie pomoc - ostatecznie mozna rozregulowac organizm...

10. Data: 2005-03-22 10:48:59

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wiec :
> 1. tabletki blokuja owulacje czyz nie?

tak

> 2. torbiel torbieli nie rowna...

dokladnie

> 3. jedynie tabletki maja posredni wplyw na torbiel czynnosciowa, ale tylko
> posredni, bo ni raz taka torbiel jest 'uparta' i tabletki to se mozna w tylek
> wsadzic, a nie pomoc - ostatecznie mozna rozregulowac organizm...

torbiel tw surowicza , juz raz usuwana , tego co mowili lekarze ginekolodzy
na tej grupie , jak i tego co czytałam pigułki w moim wypadku nie pomogaja, i
nie sa standardowym leczeniem zachowawczm w przypadku torbieli. Chcę ja
usunąć, ale chcę tez znależć lekarza , który np zleci badani epoiomu hormonó
prytnjamniej podstawowych takich jak progesteron , estradiol, prolaktyna,
testosteron , ewntualnie TSH, T3 i T4 ( nawet na moj koszt ) ale zeby chociaz
sprawdził cz yona nie powstaje u mnie np z powodu zaburzeń hormonalnych. Wiem
ze prolaktyna np za wysoka moze powodowac torbiele ( 10 lat temu mialam za
wysoką ) a jak wiadomo pigulki tylko ją moga podwyższac, niedobór
progesteronów równiez a czasem i tarczyca moze miec wplyw. Mnie leczą
pigulkami efektów brak, zaden lekarz niechce wypisacc badań, dwóch juz
straszyło rakiem ( 4 lata temu mialam biopsję i ściąganie tego plynu wyszło
ok ). N apigulkach czuję sie coraz gorzej mimo zmnian co jakis czas. Tera chce
usunąć ale ....... własnie usune i co dalej ?? znowu zzachowawczo pigulki (
wychodzi masło maślane z lekka skoro nie pomagają ) etc

Jeśli ktos moze podać dobrego ginekologa- endokrynologa to bylabym wdzięczna (
oprócz tych z PSK ) , oni leczą jak wyzej opisałam - a tak to leczy równiez
kazdy ginekolog, ewntualnie dobrego ginekologa kt ma doświadczenie z takimi
przypadkami

Pozdrawiam

Aska

Skutki odstawienia pigułek anty...