Ginekolog -endokrynolog

41. Data: 2005-03-25 12:54:44

Temat: Re: Ginekolog -endokrynolog
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powtórzę, może wielkimi literami, ale nie mam wielkiej nadziei:
>
> NIE PYTAM O SKUTKI UBOCZNE ANI ZAGROŻENIA ZWIĄZANE Z TABLETKAMI
> ANTYKONCEPCYJNYMI TYLKO PROSZĘ O WYNIKI BADAŃ ŚWIADCZĄCE O NIESKUTECZNOŚCI
> STOSOWANIA HORMONÓW W LECZENIU ZABURZEŃ HORMONALNYCH U KOBIET. Z GÓRY
> DZIĘKUJĘ. ALBO PODAJ LINK, ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ.

to moze sprecyzuj pytanie ;) ?? Pytasz o nieskuteczność hormonów w leczeniu
zaburzeń hormonalnych ogólnie, czy tez pytasz o nieskuteczność hormonów
zawartych w pigułce antykoncepcyjnej w leczeniu zaburzeń hormonalnych ;)?? Bo
do leczenia zaburzen hormonalnych -niekoniecznie dobre sa pigulki
antykoncepcyjne ( sa inne preparaty zawierające hormony, a nie sa pigulkami
antykoncepcyjnymi ) Wiec skoro nie umiesz sprecyzowac dokladnie pytania - to o
czym ty dyskutujesz??

> Mega ROTFL. Ja wiem, że kompromitowanie się w Usenecie jest powszechnie
> uprawianym sportem, ale chyba są jakieś granice.

tak tak sa granice , a ty bardzo często o nich zapominasz- nie tylko na tej
grupie zresztą ;) dla mnie przypominasz osobe która duzo mowi niekoniecznie na
temat itd ale kt. uwaza ze to co mowi jest jedyną wyrocznia i nie dopuszcza do
siebie innych argumentów niz swoje ;)

> No to nie wierzę bez podania linka do wyników uznanych badań naukowych.
>
> 2:0 dla mnie. Grasz dalej, czy przestajesz się kompromitować?

ja wam daje 0:0 dla obojga , dyskutujecie chaotycznie , wstawiasz JP
niepotrzebne sarkastyczne, ironicznie zdania , które malo wnosza do dyskusji i
sa niepotrzebne. Jesli juz tak bardzo chcesz dyskutowac to dyskutuj
faktami !!! Przezucanie sie wynikami badań nie ma sensu zwłaszcza ze zadne z
Was do konca nie wie o czym dyskutuje takie przysłowiowe " masło i powidło"
wrzucone do jednego worka.

Pozdrawiam

Aska

42. Data: 2005-03-25 14:03:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aska <a...@o...pl> napisał(a):

> to moze sprecyzuj pytanie ;) ??

Dowolnych leków zawierających hormony płciowe żeńskie. Przypadkiem wiele z
nich jest też środkami antykoncepcyjnymi, ale nic na to nie poradzę.

> tak tak sa granice , a ty bardzo często o nich zapominasz- nie tylko na tej
> grupie zresztą ;) dla mnie przypominasz osobe która duzo mowi niekoniecznie
> na temat itd

Natomiast Ty i mój poprzedni dyskuntant, to coś tam na m, jesteście dla mnie
klasycznymi przykładami kompletnych ignorantów, którzy nie dość, że mają
pojęcie o współczesnej medycynie jak ja o budowie lokomotyw, to jeszcze
zarzucają niewiedzę nieco mądrzejszym od siebie i mają pretensje do świata,
że słońce nie zachodzi na wschodzie.

> ale kt. uwaza ze to co mowi jest jedyną wyrocznia i nie
> dopuszcza do siebie innych argumentów niz swoje ;)

Ja bym chętnie poznała jakiekolwiek argumenty strony przeciwnej zamiast
ośmieszania się przez wrzucanie jakichś linków kompletnie niezwiązanych z
tematem.

> [...]
>sie wynikami badań nie ma sensu zwłaszcza ze zadne z
> Was do konca nie wie o czym dyskutuje takie przysłowiowe " masło i powidło"

Jesteśmy na grupie sci, przypominam dla ustalenia uwagi. Gdzie podanie linku
do uznanego źródła powinno być właściwie jedynym argumentem.

A tak w ogóle to miłych Świąt i miłego życia obojgu, zgłoście się jak
będziecie mieli ochotę dyskutować na poziomie intelektualnym wyższym od
poziomu rozwielitki.

JoP

43. Data: 2005-03-25 14:17:05

Od: "moscal moscal" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> Zmartwię Cię. Cała EMB opiera się na statystyce i choćbyś się pocięło, tego
> nie zmienisz.

alez ja nie odnosze sie do EMB tylko do ciebie i twoich cudownych wnioskow..
ale co tam bede wredny;) zycie cie jeszcze pokara, za takie poglady studentko;)

T=244

> Czy to dotyczy Nurses Health Study, o które pytałam? Czy dotyczy w ogóle
> tabletek antykoncepcyjnych? Nie? To dziękujemy.

hm..a podobno czytac ze zrozumieniem to umiesz;)
chodzilo mi jedynie o to, ze w stanach powiedzmy glownymi sponsorami
roznorakich badan sa wlasnie wielkie koncerny (np. dawne badania na temat
dobroczynnego wplywu palenia papiersow)...
a ty wogole nie patrzysz z dystansu tylko na slepo we wszystkio wierzysz..

> [...]
> STOSOWANIA HORMONÓW W LECZENIU ZABURZEŃ HORMONALNYCH U KOBIET. Z GÓRY
> DZIĘKUJĘ. ALBO PODAJ LINK, ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ.

to prosze napisz o jakie zaburzenia hormonalne bo co piec minut zmieniasz
zdanie... o co ci chodzi;p

> To jest o leczeniu zaburzeń hormonalnych? Bo ja tam widzę problemy z seksem
> jakiegoś madzika55. Ale może źle widzę?

hm..raczej problemy po lub w czasie tabletek.. ale dla ciebie tylko jedno w
glowie...

> Mega ROTFL. Ja wiem, że kompromitowanie się w Usenecie jest powszechnie
> uprawianym sportem, ale chyba są jakieś granice.

mowisz o sobie?

> Poproszę o linka do Medline, gdzie jest explicite napisane, że antybiotyki
> wychodzą z użycia.

> O muj borze, dodaje się _leków_ do jogurtów, tak po prostu, i nie ostrzega o
> tym?

hm... slepa;) na opakowaniu wyraznie napisane jest jakie to szczepy bakterii..
nio ale niektorym to sie nawet czytac nie chce;p

> Jeszcze raz: probiotyk to nie lek.

jeszcze raz.. w niedlugiej przyszlosci to lek...

> (Tak a propos tego, o czym piszesz, to poczytaj reportaż Wyborczej o kampanii
> reklamowej Danone i opinie lekarzy na temat "podnoszenia odporności przez
> picie jogurtów". Muszę Cię bardzo zmartwić: te żywe kultury bakterii to w 99%
> ściema marketoidów. Dałoś się podejść jak dziecko.)

hehe.. ja podalem danone jako przyklad.. a ty wyciagasz z tego wnioski ze
probiotyki sa nic nie warte...

prosze ot tu masz na temat bakteriofagów:

http://www.sprawynauki.waw.pl/?section=article&art_i
d=1322

Leczenie przy pomocy bakteriofagów może stanowić przełom w medycynie. W
czasie, gdy antybiotyki zatracają już swoją skuteczność, mogą je zastąpić
dobroczynne wirusy zwalczające groźne szczepy bakteryjne.

a ty dalej sie upierasz o antybiotyki;)

> No to nie wierzę bez podania linka do wyników uznanych badań naukowych.
>
> 2:0 dla mnie. Grasz dalej, czy przestajesz się kompromitować?

hehe... oj dziewcznko;)
dorosnij;)

44. Data: 2005-03-25 14:37:11

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> alez ja nie odnosze sie do EMB tylko do ciebie i twoich cudownych wnioskow..
> ale co tam bede wredny;) zycie cie jeszcze pokara, za takie poglady
studentko;)

Jolanta Pers nie jest juz studentka , co nie zmienia faktu ze zawsze w ten
sposób dyskutuje ;) jakims cudem wylazała mi z KFa

> [...]
> dobroczynnego wplywu palenia papiersow)...
> a ty wogole nie patrzysz z dystansu tylko na slepo we wszystkio wierzysz..

o to mi chodziło ;) i wielu lekarzy np za przepisywanie takich cy innych leków
jest sponsorowanych przez te koncerny ( mowie tutaj ogolnie, nie tylko
odnosnie antykoncepcji hormonalnej ) Np darmowe opakowania itd kt niekt
lekarze ginekolodzy rozdaja to nic innego jak taka a nie inna polityka
koncernów i podatność niekt lekarzy na ta polityke

> to prosze napisz o jakie zaburzenia hormonalne bo co piec minut zmieniasz
> zdanie... o co ci chodzi;p

Jola Pers mowi ogolnie ;) hmm..... ciekawe czy podwyższona prolaktyne by
leczyła tez pigulkami anty - jak wiadomo ze pry pigulkach anty ona sie
podnosi ;) , albo zaburzenia owulacji u par kt staraja sie o dziecko itd
Jednostronny punkt widzenia jest powszechny dla JP

> hm..raczej problemy po lub w czasie tabletek.. ale dla ciebie tylko jedno w
> glowie...

dokladnie , co tez ma jakies znaczenie, bardzo czesto mlodym kobietom wrecz
nastolatkom na zaburzenia miesiączkowania lekarze wypisuja pigulki anty ( a
jak wiadomo , ukl. hormonalny kształtuje sie do pewnego wieku itd ) NIekt
pomoze, a u niektórych skutkiem beda jeszczze wieksze problemy po odstawieniu
pigulek anty .

Ogólnie to sobie mozna dywagowac , ciekawe czy JP bylaby taka mądra gdyby
chodziło o konkrety

Aska

Skutki odstawienia pigułek anty...
grzybica ukladu pokarmowego