Glazy, kamienie i kamyczki...

1. Data: 2000-03-01 18:51:47

Temat: Glazy, kamienie i kamyczki...
Od: "KRASNALek" <b...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy ktos moze mi podac gdzie moge sie zaopatrzyc w w/w rzeczy. Musze sobie
wysypac podjazd, no i do osdoby w ogrodzie.

Bartek "KRASNALek"
b...@h...com.pl

1. Data: 2000-03-01 21:23:38

Temat: Re: Glazy, kamienie i kamyczki...
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktos moze mi podac gdzie moge sie zaopatrzyc w w/w rzeczy. Musze
sobie>wysypac podjazd, no i do osdoby w ogrodzie.

Napisz "skąd mieszkasz", bo inaczej nikt nie odpowie.

Apropos kamieni, to najlepiej w ogrodzie wyglądają kamienie pozyskane z
najbliższego otoczenia ogrodu.
Zabawne byłyby otoczaki z Dunajca na Mazurach i odwrotnie.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-02 07:27:57

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

A skad piszesz?
Jurek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-02 10:58:47

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a) w wiadomości:
<89k6ib$ke6$6@aquarius.webcorp.com.pl>...
najlepiej w ogrodzie wyglądają kamienie pozyskane z
>najbliższego otoczenia ogrodu.

To prawda, zasada teoretycznie trafna, ale nie do konca mozliwa do
zrealizowania: np. na Lubelszczyznie w zasadzie nie ma kamieni na tyle
trwalych, zeby z nich budowac skalniak. Zrobilem z miejscowych wapieni.
Pieknie wygladal, ale po dwoch latach kamienie zupelnie sie rozlecialy.
Wytrzymują w scianach domow, ale nie w kontakcie z ziemia, wilgocia.,
mrozem. Przywiozlem wiec dolomit (tez wapien) z Kielecczyzny i pare lat lezy
bez uszczerbku, a kolorem pasuje tez do podjazdow i podworza wysypanych
dolomitowym tluczniem.
pik

1. Data: 2000-03-02 15:36:31

Temat: Odp: Glazy, kamienie i kamyczki...
Od: "KRASNALek" <b...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz "skąd mieszkasz", bo inaczej nikt nie odpowie.
Jasne, masz racje poprostu zapomnialem. Chodzi mi o okolice Warszawy i to w
strone Radzymina.

Bartek "KRASNALek"
b...@h...com.pl

1. Data: 2000-03-03 00:08:44

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>mrozem. Przywiozlem wiec dolomit (tez wapien) z Kielecczyzny i pare lat
lezy>bez uszczerbku,

Z którego kamieniołomu? lub z jakiego miejsca?
(może z Wiśniówki?Morawicy?)

Aaa kieleckieee, jakie cudneee,
gdzie jest taki drugi kraj!?,
tu przeżyjesz chwile cudne,
tu przeżyjesz życia raj.
:-)

Pozdrowienia z Gór świętokrzyskich
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-03 06:58:07

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:89mvoo$p7i$...@a...webcorp.com.pl...

> Aaa kieleckieee, jakie cudneee,
> gdzie jest taki drugi kraj!?,
> tu przeżyjesz chwile cudne,
> tu przeżyjesz życia raj.

Zwracam Ci uwagę, że nie wszystkie słowa cytujesz poprawnie.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-03-03 14:17:27

Temat: Re: Odp: Glazy, kamienie i kamyczki...
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

takie rzeczy sprzedaje tez Iglak na wale Miedzeszynskim. ale drogo.
Dorota

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

kaktusy - ciag dalszy