Gliwice, spotkanie grupy :-)

1. Data: 2003-06-12 18:07:15

Temat: Gliwice, spotkanie grupy :-)
Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ na moją propozycję czasu i godziny spotkania nie zareagował
nikt, postanowiłem zapytać w bardziej widoczny sposób:

Czy spotkanie w Gliwicach, na Rynku i pod fontanną o godzinie 18:00
jest czasem/miejscem/pomysłem dobrym czy nie? :)

Fajnie też byłoby, gdyby każdy potwierdził swoje przybycie :)

Mniam mniam - a w myślach już zroszony pokal z czerwoną Wareczką
Strong :)~~~

Ja bendem! (chyba nikomu to nie będzie przeszkadzać? Mogę siedzieć
stolik obok :))

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

2. Data: 2003-06-12 18:14:04

Temat: Re: Gliwice, spotkanie grupy :-)
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
> Czy spotkanie w Gliwicach, na Rynku i pod fontanną o godzinie 18:00
> jest czasem/miejscem/pomysłem dobrym czy nie? :)

Spotkanie w Gdańsku, na Rynku i pod fonatnną o godzinie 18.00
byłoby miejscem/pomysłem dużo lepszym. :-P

puchaty
--
"Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)

3. Data: 2003-06-12 21:12:49

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Z. Boczek" <z...@U...pl>
mówi:

>Czy spotkanie w Gliwicach, na Rynku i pod fontanną o godzinie 18:00
>jest czasem/miejscem/pomysłem dobrym czy nie? :)
>
>Fajnie też byłoby, gdyby każdy potwierdził swoje przybycie :)

No więc ja nadal jak najchętniej. Może się dopcham przez tłum
linczujących... :->

Agnieszka
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

4. Data: 2003-06-12 22:33:15

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno puchaty ślicznie napisał, iż :
> Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
>
> Spotkanie w Gdańsku, na Rynku i pod fonatnną o godzinie 18.00
> byłoby miejscem/pomysłem dużo lepszym. :-P

Spoko, ale wole Gdynię :) Najlepiej blisko mojego domu, cobym nie
musiala daleko lazic :)

--
JoAsienka
Gdynia

5. Data: 2003-06-13 02:55:20

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż puchaty <p...@w...pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:

> Spotkanie w Gdańsku, na Rynku i pod fonatnną o godzinie 18.00
> byłoby miejscem/pomysłem dużo lepszym. :-P

No wiem, ja same nienajlepsze pomysły mam :)

I w ogóle - taki wyjątek od reguł moralnych jestem :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

6. Data: 2003-06-13 03:04:25

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż JoAsienka <w...@d...poczta.fm> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Spoko, ale wole Gdynię :) Najlepiej blisko mojego domu, cobym nie
> musiala daleko lazic :)

To się organizujcie w Trójmieście, tu jest wątek o Gliwicach :))P
Lenie! :)

Teee, chętni na piwo!! Gdzieście są?? :P
Mlask mlask :)

Tylko na razie to wychodzi, że:
- będę pił sam,
- nie wiadomo, czy piwo (chorym okrutnie).

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

7. Data: 2003-06-13 06:55:01

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Z. Boczek z...@U...pl, drżącą z
emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> No wiem, ja same nienajlepsze pomysły mam :)

> I w ogóle - taki wyjątek od reguł moralnych jestem :)

Z.Boczek trzymaj fason! Co się użalasz nad sobą? Hę? :-) Zrobimy
ogólnopolskie, spotkanie psr np. w DC. ;-) Bo wszystkie drogi prowadzą do DC
i zostaniesz prawdziwą atrakcją oraz daniem głównym! ;-)

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

8. Data: 2003-06-13 07:10:39

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy spotkanie w Gliwicach, na Rynku i pod fontanną o godzinie 18:00
> jest czasem/miejscem/pomysłem dobrym czy nie? :)
>
> Fajnie też byłoby, gdyby każdy potwierdził swoje przybycie :)

Fajnym, ale kiedy konkretnie. ?
Ja przyznam ze jestem osobą bardzo zajętą.
Praktycznie mam zajęty każdy weekend do końca listopada ;-)), z reguły
wyjeżdżam w góry.
W dni powszednie - też 3-4 dni w tygodniu mam zajęte popołudnia.

W dni powszednie bywam w Gliwicach we wtorki, bo mam zebrania mojego klubu.
Będę również w najbliższy wtorek 17 oraz następny 24.06.

Tak ze jeśli spotkanie będzie we wtorek - to będę, tyle ze się trochę
spóźnię.

Pozdrowienia.

Basia

9. Data: 2003-06-13 10:59:25

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:i3rhev81f75ioln2imjh6j9alp9sdf7o4d@4ax.com...
> [...] No więc ja nadal jak najchętniej.[...]

A ja niestety nie :( Z przyczyn wyższych. Ale jak Xena wróci, to
pod groźbą urwania łba i tak trzeba będzie zrobic następne, więc
może wtedy.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

10. Data: 2003-06-13 11:13:33

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bcbse5$e77$1@news.onet.pl...
> [...]

DC
> i zostaniesz prawdziwą atrakcją oraz daniem głównym! ;-)

District Columbia? ;)

boniedydy

wrozki.....
Super t-shirt'y