Gliwice, spotkanie grupy :-)

11. Data: 2003-06-13 11:14:08

Temat: Re: Gliwice, spotkanie grupy :-)
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
news:bcbekh$ml3$1@news.onet.pl...

> Wszystko da się zrobić - trzeba tylko chcieć.
> Mój siusiak i sygnaturka są na to dowodami.

Nie wierzę własnym oczom; sam zrobiłeś swojego siusiaka??

boniedydy

12. Data: 2003-06-13 11:35:13

Od: magda <m...@i...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że jakoś chętnych nie ma, co robić trzeba będzie pić w samotności
:-(((((((

Ja bym proponowała jakiś wakacyjny weekend - (rodzinka na wczasach,
sezon ogórkowy.......itd)

Pozdrowienia
Magdalena

13. Data: 2003-06-13 11:51:03

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako boniedydy
b...@z...pl, drżącą z emocji ręką skreśliła
te oto słowa:

> District Columbia? ;)
Default City - Warszawa ;-)

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

14. Data: 2003-06-13 13:06:05

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> mówi:

>A ja niestety nie :( Z przyczyn wyższych. Ale jak Xena wróci, to
>pod groźbą urwania łba i tak trzeba będzie zrobic następne, więc
>może wtedy.

Jak się uwali, to na całego. :) Bo ja też nie wiem, czy zdołam podnieść
się z łoża boleści korzonkowych - może sproszę wszystkich do siebie, co
by Fridę poudawać. :-)

Agnieszka (i poskramiaczy bestii - mój pies robi za bestię ;-) )
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

15. Data: 2003-06-13 13:12:43

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż boniedydy <b...@z...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Nie wierzę własnym oczom; sam zrobiłeś swojego siusiaka??

A to taki z innej grupy sig - w skrócie: że powiększałem :)
A czemu sygnaturka? Bo na serwerze Gazety miałem dwie - a teraz jest
jedna :>

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

16. Data: 2003-06-13 13:19:51

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl>
i te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Z.Boczek trzymaj fason! Co się użalasz nad sobą? Hę? :-) Zrobimy
> ogólnopolskie, spotkanie psr np. w DC. ;-) Bo wszystkie drogi
> prowadzą do DC i zostaniesz prawdziwą atrakcją oraz daniem
> głównym! ;-)

A wygląda, że już nie trzymam i się użalam? :)

Ja się naprawdę odezwę, jak będę w Wawie :>
Wtedy będzie mnie mogła spróbować kopnąć każdy/każda, który/która ma
coś do mnie :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

17. Data: 2003-06-13 13:27:20

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

[Gliwice, sobota 14 czerwca, 18:00, pod Neptunem]
> No więc ja nadal jak najchętniej. Może się dopcham przez tłum
> linczujących... :->

Jeśli nie postanowisz mnie zlinczować, wydaje mi się, że nikt inny
również nie zechce (bo innych po prostu nie będzie) :[

Wasza strata - bo spotkanie na Rynku odbyć się odbędzie :]

Ewentualni spóźnialscy na sobotnią imprę (sorry, Basia, ale do wtorku
to mi się jeszcze nigdy z soboty zostać nie zdarzyło :)) - proszę o
kontakt na priva, żebyśmy się znaleźli.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

18. Data: 2003-06-13 13:40:51

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualni spóźnialscy na sobotnią imprę (sorry, Basia, ale do wtorku
> to mi się jeszcze nigdy z soboty zostać nie zdarzyło :)) - proszę o
> kontakt na priva, żebyśmy się znaleźli.

Nie doczytałam że to ma być w sobotę, przepraszam.

Ja w sobotę będę na imprezie muzycznej na Krawców Wierchu :

http://krawcow.pttk.pl/akt-Iwierchowe.html

Pozdrowienia.

Basia

19. Data: 2003-06-15 21:20:01

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Hanka Skwarczyńska zamieszkała pod
adresem <a...@w...pl>
w artykule <news:bcc9r5$bd0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisała w ten
deseń:

> [...]
>
> A ja niestety nie :( Z przyczyn wyższych. Ale jak Xena wróci, to
> pod groźbą urwania łba i tak trzeba będzie zrobic następne, więc

Xena wróciła i chce spotkania. Może być w Gliwicach. ;-)
Tatiana

20. Data: 2003-06-15 22:29:37

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Xena <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Xena wróciła i chce spotkania. Może być w Gliwicach. ;-)

Patrz nowy wątek - ID-Message: 05soev4
s...@4...com

--
Z poważaniem,
Z. Boczek
Wiem - nie zadowolę wszystkich, to zadanie dla agencji towarzyskich.

wrozki.....
Super t-shirt'y
Polityka 24/2003 - polecam :)
ZAPROSZENIE