Glob znowu proroczy

1. Data: 2016-01-22 07:41:12

Temat: Glob znowu proroczy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Amerykanie sprawdzą w Polsce skrajną prawice, narodowców, bo współpracują z Putinem.

Mówiłem że to bolszewicy, ich propaganda plucia na Europę, jest identyczna z zimno-
wojenną ksenofobiczną propagandą do zachodu, podczas istnienia ZSRR .To zażydzanie
też typowe dla komuchów. Narodowcy w Polsce non stop popierają Krym. Michalkiewicza
jak nic zamkną, ciekawe czy i Rydzyka i jeszcze paru innych, tak namiętnie przez
kretynów tu wklejanych. A francuskiej skrajnej prawicy już udowodniono, że sponsoruje
ją Putin, bo mu bardzo zależy na zniszczeniu Unii. Co do naszego Nerona Kaczyńskiego,
no co myślicie?

2. Data: 2016-01-22 07:57:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A linki

Gruchnęła bowiem wieść, iż USA sprawdzą, czy Władimir Putin nie finansuje czasem
europejskich, w tym polskich stronnictw, bądź też ośrodków politycznych.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Sunday-Telegr
aph-Rosja-jest-oskarzana-o-finansowanie-partii-w-Eur
opie,wid,18108056,wiadomosc.html?ticaid=116580

http://strajk.eu/gorniak-putin-patriotyzm-polski/

3. Data: 2016-01-22 08:09:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I to są kurwa Narodowcy......Czy Putinowcy..?

Narodowcy z Polski pojechali na Ukrainę wspierać separatystów. 'Polscy Euroazjaci
dotarli do Doniecka!'

Ogłaszamy powstanie brygady ochotników do walki z faszystowskimi oligarchami i
amerykańskimi najemnikami na terenie Noworosji. Współobywatele, Rosja jest w
niebezpieczeństwie - wzywają do Doniecka działacze Euroazjatyckiego Związku
Młodzieży. Na wezwanie odpowiedzieli narodowcy z Polski. Prorosyjscy separatyści
nazywają ich "polskimi Euroazjatami".

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,16104439,Naro
dowcy_z_Polski_pojechali_na_Ukraine_wspierac_separat
ystow_.html

4. Data: 2016-01-22 09:28:00

Temat: Re: Glob znowu proroczy
Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Glob, z całym szacunkiem - Ty trochę się prześpij, bo... widzę, że trochę
zaczynasz dymić :) Masz nakręcenie - a i "tak świata nie zmienisz" tymi
"swoimi wypocinami", nawet czasami mądrymi - a czasami mniej mądrymi... - bo
masz uprzedzenia, nie jesteś obiektywny - obrasasz się w kręgu tylko swoich
100 miliardów szarych komórek ;)

pozdrawiam. Adam

5. Data: 2016-01-22 09:54:15

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamos" <a...@o...pl> napisał

- obrasasz się w kręgu tylko swoich

obracasz

6. Data: 2016-01-22 10:12:39

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-22 o 09:54, Adamos pisze:

> Użytkownik "Adamos" <a...@o...pl> napisał
>>
> - obrasasz się w kręgu tylko swoich
>>
> obracasz

pierwsza mysl zawsze najlepsza ;-)

--
nie mam już palca na capslocka . . .

7. Data: 2016-01-22 13:16:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Amerykanie sprawdzą w Polsce skrajną prawice, narodowców, bo współpracują
> z Putinem.

Gdzie o tym wyczytałeś?

8. Data: 2016-01-22 18:36:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Amerykanie sprawdzą w Polsce skrajną prawice, narodowców, bo współpracują
> z Putinem.

Gdzie o tym wyczytałeś?

Masz linki.
Najpierw droga dedukcji, czyli mylicie narodowców z faszyzmem, to błąd bo to są
bolszewicy, trochę historii komunizmu. Jak już dojdziecie do komunizmu i jednostek
Ormo, czyli buraków ze wsi, to rozpoznacie naszych narodowców. Związek radziecki
szczycił się ksenoficzną propagandą do zachodu, a na stronach narodowców ta
propaganda wręcz wyje i skowyczy i tu pojawiają się podejrzenia. Amerykanie też na to
wpadli.

9. Data: 2016-01-24 22:46:06

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 stycznia 2016 18:36:40 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
propaganda wręcz wyje i skowyczy i tu pojawiają się podejrzenia. Amerykanie też na to

Za chwilę będziesz miał na twardo, tak się napinasz, w dodatku głupio :->

10. Data: 2016-01-25 07:41:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Wieją przed Neronem
Kryzys bankowy
S&P pseudorejtingiem w Polskę i Polaków!
Re: Milion Ukraińców
Opowieść wigilijna.