Re: Globkowi - Ach, ten paskudny seks wg KK :-)

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Globkowi - Ach, ten paskudny seks wg KK :-)
Date: Mon, 19 Oct 2009 21:13:06 +0200
<1eakr4fkxnvgc$.aooo1xwio2ks$.dlg@40tude.net>
<0...@p...googlegroups.com>
<4...@d...googlegroups.com>
<8...@e...googlegroups.com>

Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:28:26 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

> [...]
dziurki:http://www.nikoletta.pl/i2196_Amelia_white_b
iala_seksowna_mini_sukien...

ydoll_405_BLK_Electr...

a_419_BLk_Electric_L...

> [...]
> żyrandolu a druga na meblach z waginą tak widoczną ,że migdałki można
> zbadać, albo
> facet ze big sprzętem w dłoni.
> Kierując sie takim sposobem postrzegania erotyzmu dochodzi się bardzo
> szybko do
> końca wyobraźni . No owszem potem zostaje hardkor, ale nie każdy lubi
> być podduszany reklamówką.
> Osobiście uważam, że mnóstwo erotyzmu jest w tym jak mężczyzna zapina
> pasek od spodni, albo
> spinki w mankietach - wyobrażasz sobie ...dla mnie do coś pięknego.

Aż dreszczy dostałam, weź przestań, bo pójdę zgwałcić Tżta zaraz, tylko
najpierw każę mu zawiązac sobie krawat - jej, jak on to sexy robi... Albo
kiedy się goli, pociaga tak powoli golarką po skórze... Mniam, gęiej skorki
dostaję od tego widoku, nawet kiedy przekręca kluczyk w stacyjce
samochoduuuu :-)

> Czy ty, potrafisz przyjąć za formę erotyzmu gdy widzisz jak twoja
> kobieta zakłada pończochy, czy dla ciebie musi mieć nogi rozwalone na
> na za piętnaście trzecia żeby cie ruszyć?

On nie ma kobiety, więc pończochy go nie ruszają, bo widzi je tylko w
sklepie.

Pięknie to napisałaś :-)

--

Ikselka.