Glodowka a miazdzyca

1. Data: 2008-02-27 13:42:51

Temat: Glodowka a miazdzyca
Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy organizm w stanie głodówki jest w stanie wypłukiwać złogi
cholesterolu z układu krwionośnego?

--
Tomasz

2. Data: 2008-02-27 18:41:37

Temat: Re: Glodowka a miazdzyca
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie, czy organizm w stanie głodówki jest w stanie wypłukiwać złogi
> cholesterolu z układu krwionośnego?

" Szczególne składniki chelatujące w leczeniu miażdżycy to cholina " To z:
http://www.prostata.zarzyccy.pl/r_chelate.html

Głodówka musi być szczególna. Same żółtka bo tylko tam jest cholina.
S*

3. Data: 2008-02-28 10:52:46

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał

> [...]
> http://www.prostata.zarzyccy.pl/r_chelate.html
>
> Głodówka musi być szczególna. Same żółtka bo tylko tam jest cholina.

Przeczytalem podany przez Ciebie artkol, bardzo mnnie to zainteresowalo.
Czy mozesz mi nieco wiecej wyjasnic na temat diety leczniczej z udzialem
zoltek ewentualnie podac jakis link do zrodel?

--
Tomasz

4. Data: 2008-02-28 14:36:06

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz"
> Przeczytalem podany przez Ciebie artkol, bardzo mnnie to zainteresowalo.
> Czy mozesz mi nieco wiecej wyjasnic na temat diety leczniczej z udzialem
> zoltek ewentualnie podac jakis link do zrodel?

Daj spokój to jedna wielka bzdura.
Jesteś chory na miażdżycę i chcesz zasowac żółtka?
Ten artykuł tez nadaje sie do kosza.
Nie ma żadnych takich badan, ani w Dani ani nigdzie które udowadniają, ze
chelatacja rozpuszcza złogi cholesterolowe.
Ta chelatacja zajmują sie ludzie którzy żerują na ludzkiej głupocie i
chorobie.

Pozdrawiam
Cancer
(znak zodiaku)

5. Data: 2008-02-28 15:51:57

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <c...@w...pl> napisał

> Daj spokój to jedna wielka bzdura.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
A ta nagroda Nobla?

--
Tomasz

6. Data: 2008-02-28 18:16:05

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy mozesz mi nieco wiecej wyjasnic na temat diety leczniczej z udzialem
> zoltek ewentualnie podac jakis link do zrodel?

Wyczytałem że cholina leczy miażdżycę i że jest w żółtkach. Ale lekarze
zalecają jedno żółtko na tydzień a nie 7 na dzień. Ma to takie wyjaśnienie:
W podręczniku W. Kiersta pisze że królik żywiny żółtkami (cholesterol)
dostał miażdżcy. To wie kazdy lekarz. Ale dalej Kierst pisze że nikomu nie
udało się wywołać żółtkami miażdzycy u psa.
Problem jest więc w tym czy człowiek jest podobny do królika czy do psa.
To wiesz sam najlepiej. Jeżeli możesz jeść surowe ziarno i surowe bulwy to
nie wolno ci jeść żółtek. Jeżeli jesteś jak pies ogrodnika to możesz.
S*

7. Data: 2008-02-29 07:14:33

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał

Jeżeli możesz jeść surowe ziarno i surowe bulwy to
> nie wolno ci jeść żółtek. Jeżeli jesteś jak pies ogrodnika to możesz.

Wiesz co, z tymi zoltkami i cholesterolem to chyba masz racje, sam cos
takiego doswiadczylem tyle ze nie kojarzylem tych dwoch faktow.
Otoz w wieku 57 lat z pewnych powodow zaczalem stosowac sposob zywienia w
ktorym zjadalem po 4 zoltka dziennie, co prawda nie codziennie ale prawie
( o chelatacji nic nawet nie slyszalem). Takich produktow jak ziemniaki,
makarony, chleb , kasze, ryz jadalem w sladowych ilosciach. Cholesterolu
wtedy nie badalem gdyz mnie on nie interesowal,
przy wzroscie 182 wazylem zawsze ok 70 kg. Po prawie 3 latach takiego
zywienia, majac 60 lat musialem zrobic jakies badania i tam byl rowniez
cholesterol. Lekarz przegladajacy moje wyniki powiedzial mi (nie wiedzac jak
sie odzywiam) ze takich wynikow w Polsce w moim wieku sie prawie nie
rejestruje i tak trzymac.
Te wyniki wygladaly nastepujaco:

Data TC HDL TG LDL TC/HDL LDL/HDL
2004-04-19 177,00 50,00 55,00 116,00 3,54 2,32

Od trzech lat nie stosowalem juz tamtego sposobu zywienia i po ostatniej
analizie cholesterolu lekarz napiasl mi Hyperlipidemia (ponizej)
Data TC HDL TG LDL TC/HDL LDL/HDL
2007-11-22 209,00 41,00 107,00 147,00 5,10 3,59

Nie wiem czy mam miazdzyce czy nie lekarz nic na ten temat nie mowil
(widocznie nie jest to takie proste do stwierdzenia) ale samo slowo
Hyperlipidemia mnie troche przerazilo i zaczalem szukac sposobow obnizenia
tych wynikow. Twoja wzmianka o zoltkach i Chalatacji potwierdzily przez
przypadek to co sam przez kilka lat na sobie doswiadczalem nic o tym nie
wiedzac.

Bardzo mnie interesuje ten temat i jesli ktos ma jakies linki na ten temat
chetnie sie zapoznam.

--
Tomasz

8. Data: 2008-02-29 08:37:04

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz"

> [...]
> (widocznie nie jest to takie proste do stwierdzenia) ale samo slowo
> Hyperlipidemia mnie troche przerazilo i zaczalem szukac sposobow obnizenia

Wyniki są na granicy: http://www.kardiolo.pl/hiperlipidemia.htm

Normy są różne w różnych krajach. Lekarze też nie są zgodni co do norm.
Obniżanie na siłę nie wydaje się rozsądne.

> [...]
> wiedzac.
>
> Bardzo mnie interesuje ten temat i jesli ktos ma jakies linki na ten temat

Wydaje się że ludzie dobrze funkcjonują na produktach zwierzęcych. Ale ja do
takowych zaliczam też pasożyty (grzyby, glony i drożdże). Pasożyty zawierają
skrobię zwierzęcą. W podręcznikach można wyczytać że miażdżycę u ludzi
powoduje gotowana skrobia roslinna. Pieczywo drożdżowe (takie co rosło parę
godzin) to pieczone drożdże a nie skrobia jak w kaszy. Ludzie zadawali sobie
dużo pracy aby jeść chleb a nie kasze.
Ostatnio piszą że surowa skrobia roślinna jest też potrzebna bo nią żywią
się pożyteczne bakterie na końcu przewodu.
Czyli tatar z żółtkiem, zieloną sałatą i odrobiną bagietki (drożdżowej)
powinien być podstawowym daniem (plus przefermentowane winogrona).
S*

9. Data: 2008-02-29 13:59:22

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał

> plus przefermentowane winogrona.

Tu strzeliles w dziesiatke, przefermentowane winogrona sa podstawa mojej
diety.

--
Tomasz

10. Data: 2008-02-29 19:09:34

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał

> Tu strzeliles w dziesiatke, przefermentowane winogrona sa podstawa mojej
> diety.

Są już próby zalegalizowania. Moja propozycja diety to 4 x 100. Do tej pory
było tylko białko, tłuszcz i węglowodany (po ileś tam gramów dziennie). Pora
na dodanie tego czwartego składnika (alkohol) jako legalnego składnika
pożywienia.
S*

Cardiamid z kofeiną
Dieta dr Budwig