Głos jeszcze raz [Maria Kaczyńska]

61. Data: 2008-12-05 20:35:40

Temat: Re: Głos jeszcze raz [Maria Kaczyńska]
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>
news:ghc3ho$pji$4@nemesis.news.neostrada.pl

> Dorabiasz ideologię, jak zwykle, nawet do wad wymowy.
> A ja wcale nie jestem pewna, czy Tuskowe nie jest przypadkiem reraniem
> gardłowo-bocznym. ;)

Mam nowy, boczny trop dla Pikselki:

Chochol:
14 Lutego 2008 o 01:07
Mimo ze Tusk nie wymawia "R" (jak wiekszosc zydlaczacych kundli) zaczynam Go
lubiec ale nie za Festiwal Piosenki Rosyjskiej tylko za to ze nie
zaproponowal np. Festiwalu Piosenki Zydowskiej.
Z dwojga zlego Rosja zawsze byla blizej Slowianszczyzny niz wedrowne szczepy
azjatyckich barbarzyncow.

Gaw

62. Data: 2008-12-05 20:37:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:

> A Ghonkiewicz jak rera?

Tak, jak napisałeś ;)

Nie wiem, może to reranie krtaniowe? ;-D

Ewa

63. Data: 2008-12-05 20:43:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Dec 2008 21:31:09 +0100, medea napisał(a):

> Dorabiasz ideologię,

To nie ideologia - to fakty.

> jak zwykle, nawet do wad wymowy.

Jesteś pewna, że on nie robi tego umyślnie, aby coś podkreślić/upamiętnić?
Bo wiesz, niejaki Pascal (ten fhancuśki kuchaś, cio to juś ziupełnie
ziapomniał polśka wymowa, ghamatika i śkładnia, z którą siobie jadził
jeście jakieś 2 lata temu ciałkiem ciałkiem), ma jakiś taki "fhancuśki"
nawrót - nawet przez przypadki zapomniał już od jakiegoś roku, jak sie
odmienia polskie rzeczowniki, dziwnym jakimś zrządzeniem losu mieszkając w
Polsce od wielu lat...

> A ja wcale nie jestem pewna, czy Tuskowe nie jest przypadkiem reraniem
> gardłowo-bocznym. ;)

Wehrmacht.

64. Data: 2008-12-05 20:44:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Dec 2008 21:32:40 +0100, Gawron napisał(a):

> medea<e...@p...fm>

> A Ghonkiewicz jak rera?

Jak zostanie premierem, to Ci powiem...

65. Data: 2008-12-05 20:44:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:

> A Rhokita?

U niego obstawiałabym podniebienne, bo o ile pamiętam, to wychodzi mu
takie podobne do "j".

Ewa

66. Data: 2008-12-05 20:47:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Dec 2008 21:35:40 +0100, Gawron napisał(a):

> [...]
> lubiec ale nie za Festiwal Piosenki Rosyjskiej tylko za to ze nie
> zaproponowal np. Festiwalu Piosenki Zydowskiej.

Nie zaproponował, bo już mamy dosyć, m.in. Dni Kultury Żydowskiej w Krakau.
jakby zaproponował coś jeszcze, to mogłoby dojść do rozruchów...

> Z dwojga zlego Rosja zawsze byla blizej Slowianszczyzny niz wedrowne szczepy
> azjatyckich barbarzyncow.

O jakich szczepach mówisz, konkretnie?

67. Data: 2008-12-05 20:48:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bo wiesz, niejaki Pascal (ten fhancuśki kuchaś, cio to juś ziupełnie
> ziapomniał polśka wymowa, ghamatika i śkładnia, z którą siobie jadził
> jeście jakieś 2 lata temu ciałkiem ciałkiem)

Tu Ci się rodzaje rerań pomieszały. ;)

Ewa

68. Data: 2008-12-05 20:51:22

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> O jakich szczepach mówisz, konkretnie?

A chór go wie, Dixie - może ulubionych Chazarów do bicia Sancho Pansli a
może biednych i śmierdzących Ostjuden, którzy straszliwie osaczyli Niemców
na początku XX w.

Gawrą

69. Data: 2008-12-05 20:58:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Dec 2008 21:48:46 +0100, medea napisał(a):

> Tu Ci się rodzaje rerań pomieszały. ;)
>
> Ewa

Bo tu nie trzymam się samego rerania, lecz podkreślania naleciałości w
wymowie spowodowanych pochodzeniem.

70. Data: 2008-12-05 21:05:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Dec 2008 21:51:22 +0100, Gawron napisał(a):

> [...]
> może biednych i śmierdzących Ostjuden, którzy straszliwie osaczyli Niemców

Bo myślalam, że o paskudnych Słowianach, którzy wyparli Celtów z terenów
Europy Środkowej...

za jaja
Szczęśliwa lesbijka.
Rozmowy z katem
Wywiad z morderca
Skad sie biora ludzie majacy potrzebe za wszelka cene niszczyc innych?