Głosowanie na "Rok sępa"

161. Data: 2004-12-04 17:04:17

Temat: Re: Głosowanie na "Rok sępa"-głosowanie do niedzieli!!!
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> A te trillum to aż się proszą żeby wysępić:-}}}

A propos, jak wyglada liczba mnoga od trillium?
Chyba trillia, tak jak muzeum - muzea.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

162. Data: 2004-12-04 17:09:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Sat, 4 Dec 2004 15:53:07 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> No, aż się boję jak to zabrzmi: zerżnęłam Izę;)

:)))))

> Pozdrawiam
> Marta z marzeniem o pewnej języczce:D

Na wiosnę przypominaj koniecznie, bo przyznaję, mi na razie wyleciało :))
Ale jak spis sie wyskrobie, to sobie poczytasz kopiuj/wklej i listę
chciejstw mi poślesz :)

Pozdrawiam
Kaśka

163. Data: 2004-12-04 17:43:50

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:

> A propos, jak wyglada liczba mnoga od trillium?

czettyrium?
;-))))))

--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

164. Data: 2004-12-04 19:39:21

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Głosuję przeciwko sępowi
[ciach]

> Sępy dopadają padliny stadnie. Ich pokarm nawet uciec już nie potrafi.
Sokół
> jak prawdziwy myśliwy - poluje solo i jego ofiara zawsze ma szansę
salwować
> się ucieczką. Sokół by pozyskać pokarm musi się wysilić. Okrutne to, ale
> przynajmniej zgodne z myśliwską sztuką.

sokół zabija życie
sęp żywi się tym co znajdzie, sprząta

wolę zasępionego sępa niż zabójcę

pozdr
Ania

165. Data: 2004-12-04 21:51:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatni imienny wykaz głosujących. Potem będą już tylko
> [...]
Hej,mam juz sukcesy w sepieniu , wiec dodalam swoj glos . Tylko juz nie
bardzo wiem, ktory to wykaz jest najaktualniejszy.
Barbara

166. Data: 2004-12-04 21:57:30

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,mam juz sukcesy w sepieniu , wiec dodalam swoj glos . Tylko juz nie
bardzo wiem, ktory to wykaz jest najaktualniejszy.
Barbara

Ja w dalszym ciągu na liska, może jeszcze zmienisz zdanie ???

;-)

Serdecznie Miłka

167. Data: 2004-12-05 01:41:40

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> W wiadomości news:cos53t$6gf$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka

> Hejka. To ja wolałbym już zagłosować na boberka. :-)
> Pozdrawiam futerkowo Ja...cki

podoba mi się twój tok myślenia.
skoro nie mogę na srokę, to dam głos na bobra:)

moon

168. Data: 2004-12-05 01:42:54

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

A w następnym trzeba będzie zrobić
> rok mrówki, pszczoły czy cos w tym stylu,

no to może się doczekam, zanim mnie te mrówy i osy załatwią!
moon

169. Data: 2004-12-05 01:44:11

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Onet wrote:

> sokół zabija życie
> sęp żywi się tym co znajdzie, sprząta

ale jak wysprząta, to robaczki i muszki nie mają co żreć.
i zdechną.

moon

170. Data: 2004-12-05 06:19:53

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> sokół zabija życie
> sęp żywi się tym co znajdzie, sprząta
>
> wolę zasępionego sępa niż zabójcę
>
> pozdr
> Ania

Mewa też sprząta konsumując wszystko co tylko da się zjeść, ale nie ma
propozycji mewy na grupowy totem roku. Choć o wiele ładniejsza od sępa.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

A tu wieje wiatr historii - OT