Glosujcie na Uczte!

1. Data: 2000-03-25 04:50:33

Temat: Glosujcie na Uczte!
Od: "Seva" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Was wszystkich proszę, abyście udali się pod adres
http://fabryka.republika.pl/podium/nominacje.asp i w konkursie Republiki
zagłosowali na stronę "Uczta Wegetariańska". Jest to strona z
wegetariańskimi przepisami do której dano w tej edycji konkursu trochę
nieszczęśliwy, bo nie odnoszący się do istoty strony, opis:
"http://republika.pl/cintaman/ - Na wiosnę - świadomość Kriszny".

Tak czy inaczej proszę o głosowanie, co w rezultacie może wpłynąć na
zwiększenie ilości materiałów na stronie, a więc i Wasze, mam nadzieję,
zadowolenie.

Pozdrawiam serdecznie i smacznego życzę. :-)

--
Pozdrowienia, Seva.
http://friko2.onet.pl/gd/seva/ [strona domowa - wege, krishnacore]

1. Data: 2000-03-25 11:42:50

Temat: Re: Glosujcie na Uczte!
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> [...]
> wegetariańskimi przepisami do której dano w tej edycji konkursu trochę
> nieszczęśliwy, bo nie odnoszšcy się do istoty strony, opis:

aktualnie ma 8 pkt. i jest na II m-scu, a ta na I-szym ma 9 pkt.
mala roznica......... latwo wyrownac............

czesc
:-)
patrycja

1. Data: 2000-03-25 12:54:31

Od: "Seva" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> napisał(a) tak:
> aktualnie ma 8 pkt. i jest na II m-scu, a ta na I-szym ma 9 pkt.
> mala roznica......... latwo wyrownac............

Pierwsze trzy są punktowane. Jak zajmie ostatecznie drugie - też
przeżyję. ;-)))

Pytanie + przepisik
Grzyby
Zapytanko - Skrzydelka KFC