Glottodydaktyka zaocznie

1. Data: 2006-06-17 20:29:19

Temat: Glottodydaktyka zaocznie
Od: Pawel <...@i...a.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy moze mi ktos udzielic informacji czy glottodydaktyke i nauczanie
zintegrowane mozna gdziekolwiek w polsce studiowac zaocznie. szukalem w
googlach ale nic nie udalo mi sie znalezc na ten temat. podejrzewam ze
moze dlatego ze na roznych uczlniach ten kierunek moze nazywac sie
zupelnie inaczej.

Jesli ktos z was wie cokolwiek na ten temat prosze o info.

z gory dzieki za pomoc.
Pawciu

2. Data: 2006-06-29 15:41:23

Temat: Re: Glottodydaktyka zaocznie
Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma raczej takiego kierunku. To pewnie może być specjalność na innym
kierunku.

3. Data: 2006-06-30 17:29:52

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Pawel napisał(a):
> [...]
> zupelnie inaczej.
>
> Jesli ktos z was wie cokolwiek na ten temat prosze o info.

z tego co wiem była podyplomowa glotto na gdańskiej uczelni którejś

arkusze ocen
Nowe preznie rozwijajace sie forum edukacyjne
Proszę pomóż mi!!!
egzamin na urzednika sluzby cywilnej sprzedam komplet materialow
Kto pójdzie na egzamin za kogos (oczywiscie za kase)? Poznan