Głowa

1. Data: 2000-10-18 11:49:31

Temat: Głowa
Od: "cam" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym wiedzieć się czy ktoś wie z jakiego powodu może boleć skóra gł
owa lub jakie są jej przyczyny ?
Chodzi mi o takie objawy jak (swędzenie, pieczenie chodz skóra nie jest za
czerwieniona , no może lekko zaróżowiana..)

Iwona

2. Data: 2000-10-18 12:42:16

Temat: Re: Głowa
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

cam napisał(a):

> [...]
> Chodzi mi o takie objawy jak (swędzenie, pieczenie chodz skóra nie jest za
> czerwieniona , no może lekko zaróżowiana..)

Myłaś pewnie nieodpowiednim dla swojej skóry głowy szamponem i płukałaś
strasznie chlorowaną wodą.

Kaja

3. Data: 2000-10-18 13:53:54

Od: "adasko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

np grzybica....

cam napisał(a) w wiadomości: <8sk2i6$h6o$1@news.tpi.pl>...

4. Data: 2000-10-18 14:32:47

Od: "cam" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sądze takich objawów nie ma, aby wskazywało na grzybicę!

5. Data: 2000-10-18 18:13:20

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Chodzi mi o takie objawy jak (swędzenie, pieczenie chodz skóra nie jest za
>czerwieniona , no może lekko zaróżowiana..)

Weszki, weszki...

Adam B.

6. Data: 2000-10-19 09:10:34

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest za
> czerwieniona , no może lekko zaróżowiana..)

A masz dlugie wlosy? Nie sa upiete zbyt mocno?...
A Twoja fryzjerka myje grzebienie? (moja myje; robi to glosno, zeby
kazdy widzial i slyszal - ja sie z tego ciesze).

*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

7. Data: 2000-10-19 11:36:07

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być łuszczyca-wiem z autopsji.
Pipok.

8. Data: 2000-10-19 21:03:49

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pipok napisał(a):

> Może być łuszczyca-wiem z autopsji.
> Pipok.

Jak się więc leczy łuszczycę głowy?

9. Data: 2000-10-20 06:46:26

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się więc leczy łuszczycę głowy?
Nie leczy się... jedynie zalecza.
Z tego co wiem najskuteczniejszym acz nie
najprzyjemniejszym sposobem jest łykanie
środków uwrażliwiających skórę po czym się
tą skórę naświetla... Wszystkie smarowania
czymkolwiek można sobie w buty wsadzić,
aczkolwiek miałem znajomego który mówił że leczył
się prywatnie, i ten lekarz przepisał mu jakiś włoski
środek który strasznie szczypał po nasmarowaniu,
ale jemu pomógł. Może to bajka, ale komu by się
chciało takie bajki pisać? Co do tego środka
do naświetlania to też jest niewesoło, bo mi po nim
chciało się potwornie rzygać. Biorąc pod uwagę to,
oraz fakt że naświetlając się na koszykowej musiałem
stać 40 minut przy ściance jarzeniowej to możesz
sobie wyobrazić że długo nie pochodziłem. Na dzień
dzisiejszy staram się ograniczać stresy (i tu pomogło
mi TAO), oraz nie spożywać nic co specjalnie
obciążałoby wątrobę-ciężko, oj ciężko.
Pozdrawiam-Pipok.

10. Data: 2000-10-20 11:51:08

Od: "cam" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz dlugie wlosy? Nie sa upiete zbyt mocno?...
Pacjent ma krótkie włosy..hi
> A Twoja fryzjerka myje grzebienie?
A fryzjer domowy....

HELP-astma i choroby wspolistniejace