Głowy nie utniemy, ALE...

1. Data: 2019-02-01 02:14:01

Temat: Głowy nie utniemy, ALE...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skończyło się bezkarne profanowanie symboli wiary katolickiej!
https://nczas.com/2019/01/30/nergal-juz-sie-z-tego-n
ie-wyplacze-ma-mocnego-przeciwnika-do-sadu-wplynal-a
kt-oskarzenia-za-obsceniczna-akcje/?fbclid=IwAR09O5S
3kPk0BOp8DXwdZ9l0Zkfa_qc9E87Rn8ZC8P4o8iV0UedhzfbsKKk

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-02-01 08:46:00

Temat: Re: Głowy nie utniemy, ALE...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 02:14, XL pisze:
> Skończyło się bezkarne profanowanie symboli wiary katolickiej!
> https://nczas.com/2019/01/30/nergal-juz-sie-z-tego-n
ie-wyplacze-ma-mocnego-przeciwnika-

Mocnego przeciwnika... Ordo Iuris.
LOL

Nie będziecie obcinać głowy... łaskawcy. Czy tradycyjne spalenie na
stosie by cię usatysfakcjonowało?

"artysta znieważa wizerunek ukrzyżowanego Jezusa Chrystusa"

Wystarczającą zniewagą dla Jezusa jest modlenie się do narzędzia tortur
wieszanego na ścianach, przy pomocy którego został zamordowany. Zresztą
nie on jeden.

Jakby w tamtych czasach rozstrzeliwano, to wieszalibyście na ścianach
karabiny?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-02-01 10:45:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> Wystarczającą zniewagą dla Jezusa jest modlenie się do narzędzia tortur
> wieszanego na ścianach, przy pomocy którego został zamordowany.

Na pewno!
Dlatego żaden chrześcijanin nie modli się do krzyża.
TWOI koledzy są za to bardzo fajni - pieprzą się z figurami papieża w
teatrze lub wieszają jajca na krzyżu, a reszta się do tego modli.

> Zresztą
> nie on jeden.

ON jest jeden, tępaku.

> Jakby w tamtych czasach rozstrzeliwano, to wieszalibyście na ścianach
> karabiny?

A wieszamy włócznie, tępaku?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-02-01 12:30:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 10:45, XL pisze:
ie-wyplacze-ma-mocnego-przeciwnika-

> Na pewno!
> Dlatego żaden chrześcijanin nie modli się do krzyża.

Do kawałka drewna/metalu/złota (złote, a skromne...) powieszonego na
ścianie.

Jeżeli nie modlicie się do krzyża, to po cholerę wieszacie to na
ścianach. Albo w sejmie?

> TWOI koledzy są za to bardzo fajni

Nie znasz moich kolegów.
Ale na pewno się ucieszą, gdy opowiem im, że rasistka napisała, że są fajni.

> - pieprzą się z figurami papieża

Nie wiem skąd masz takie doświadczenia z kolegami, ale moi koledzy tego
nie robią.
A przynajmniej mi się nie chwalili, że coś takiego robią. Więc skoro ja
nie wiem czy robią czy nie, to ty tym bardziej.
Moi koledzy nie kolegują się z rasistami, więc też nie mieli okazji ci
powiedzieć co robią.

Czyli krótko pisząc: znowu masz urojenia, albo celowo zmyślasz.

> teatrze lub wieszają jajca na krzyżu, a reszta się do tego modli.

Mamy XXI wiek, komputery, ludzie w kosmos latają, a wy nadal
zastanawiacie się do czego mogą lub nie mogą służyć czyjeś genitalia.

> ON jest jeden, tępaku.

Bredzisz.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ukrzy%C5%BCowanie
Kara ta była stosowana nierzadko na masową skalę, jak w roku 71 p.n.e.,
gdy ukrzyżowano[1] około 6000 uczestników powstania Spartakusa[2].

Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, skoro na lekcjach historii spałaś?

> A wieszamy włócznie, tępaku?

Jakby go nie ukrzyżowano, tylko zadźgano włócznią, to wieszalibyście
włócznie? I modlili do włóczni?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-02-01 14:36:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
ie-wyplacze-ma-mocnego-przeciwnika-

> Do kawałka drewna/metalu/złota (złote, a skromne...) powieszonego na
> ścianie.

No właśnie! Wreszcie zajarzyłeś.
NIE MODLIMY SIĘ DO DREWNA, ZŁOTA, METALU, KAMIENIA, PLASTIKU itd.

> Jeżeli nie modlicie się do krzyża,

,,Do kawałka drewna/metalu/złota"

> to po cholerę wieszacie to na
> ścianach. Albo w sejmie?

Bo nam wolno. Po prostu.
Mamy prawo wieszać nasze symbole:
symbole Krzyża, symbole Orła Białego, flagę Polski, portrety naszych
Bohaterów.
Ty możesz też swoje symbole powiesić. Może genitalia? Tak, to by było
świetne.

> Nie znasz moich kolegów.

Ależ znam. Tacy sami lewacy jak ty. Innych nie masz.

> Ale na pewno się ucieszą, gdy opowiem im, że rasistka napisała, że są fajni.

I w dodatku narcyz :-))

> [...]
> A przynajmniej mi się nie chwalili, że coś takiego robią. Więc skoro ja
> nie wiem czy robią czy nie, to ty tym bardziej.

Robią.
https://www.google.pl/amp/s/www.pudelek.pl/artykul/1
05776/w_warszawskim_teatrze_pokazano_seks_oralny_z_p
apiezem_janem_pawlem_ii/%3famp=1

> Moi koledzy nie kolegują się z rasistami, więc też nie mieli okazji ci
> powiedzieć co robią.

Spróbowaliby.

> Czyli krótko pisząc: znowu masz urojenia, albo celowo zmyślasz.

> Mamy XXI wiek, komputery, ludzie w kosmos latają, a wy nadal
> zastanawiacie się do czego mogą lub nie mogą służyć czyjeś genitalia.

Powieś swoje na półksiężycu z gwiazdką albo na gwieździe Dawida - jest w
końcu XXIwiek, bądź nowoczesny. Cyknij fotki, daj do netu i podaj pod
spodem swoj adres.
Bądź rzetelny w byciu nowoczesnym!
Ze dwa dni tej ,, nowoczesności" ci prognozuję.

> [...]
>
> Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, skoro na lekcjach historii spałaś?

> Jakby go nie ukrzyżowano, tylko zadźgano włócznią, to wieszalibyście

No zadźgano. Dla pewności.
Więc wieszamy te włócznie, tępaku?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-02-01 15:17:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 14:36, XL pisze:

> ,,Do kawałka drewna/metalu/złota"

No właśnie.

> Bo nam wolno. Po prostu.

Czyli wam wolno swoją rozrywkę wciskać wszędzie, a innym nie wolno?

> Mamy prawo wieszać nasze symbole:
> symbole Krzyża,

W domu, w kościele.
I nikt wam tego nie zabrania.

> symbole Orła Białego, flagę Polski, portrety naszych
> Bohaterów.

Pomyliło ci się państwo z religią.

> Ty możesz też swoje symbole powiesić.

Serio? Pod osłoną nocy w sejmie na ścianie? W klasie szkolnej, urzędzie?
Dobra, w razie czego powiem w sądzie, że ty mi pozwoliłaś. LOL :):)

> Może genitalia? Tak, to by było
> świetne.

Nie wątpię, że by ci się spodobało.
Ja bym na taki pomysł nie wpadł.

> Ależ znam.

Nie znasz.

> Tacy sami lewacy jak ty. Innych nie masz.

Twoje urojenia nie powodują, że znasz moich kolegów.

> I w dodatku narcyz :-))

Powolna intelektualnie rasistka, która nie łapie sarkazmu :):)

> Robią.
> https://www.google.pl/amp/s/www.pudelek.pl/artykul/1
05776/w_warszawskim_teatrze_pokazano_seks_oralny_z_p
apiezem_janem_pawlem_ii/%3famp=1

No i sama widzisz, że zmyślasz.
Nie znam tych ludzi :)

> Spróbowaliby.

Nie próbowaliby, bo się nie kolegują z rasistami.

> Powieś swoje na półksiężycu z gwiazdką albo na gwieździe Dawida - jest w
> końcu XXIwiek, bądź nowoczesny. Cyknij fotki, daj do netu i podaj pod
> spodem swoj adres.

Twoje pragnienia czasem wprowadzają mnie w konfuzję.

> Bądź rzetelny w byciu nowoczesnym!
> Ze dwa dni tej ,, nowoczesności" ci prognozuję.

Najpierw mi powiedz dlaczego miałbym robić coś, na co nie mam ochoty?
Sama sobie to zrób, skoro już na ten temat fantazjujesz. Mnie to nie
rajcuje i nawet nie wpadłbym na taki pomysł.
Skąd u ciebie taka obsesja?

> No zadźgano. Dla pewności.
> Więc wieszamy te włócznie, tępaku?

Też mnie dziwi, że wybraliście akurat takie narzędzie tortur, a nie
inne. Podobno go też chłostali...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-02-01 16:07:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Powolna intelektualnie rasistka, która nie łapie sarkazmu :):)

05776/w_warszawskim_teatrze_pokazano_seks_oralny_z_p

Nie musisz.
Macie wspólne pole morficzne.

> Nie próbowaliby, bo się nie kolegują z rasistami.

Oczywiście! Podzielili sobie ludzi po swojemu - na ,,rasistów" i tych
,,bezpiecznych" :-D
Ja mam swoje podziały - lewactwo i reszta świata.
Twoje trzymaj w spodniach.

> Twoje pragnienia czasem wprowadzają mnie w konfuzję.

Lewacy swoje pragnienia worowadzają w czyn. Doceń moją łagodność.

> Najpierw mi powiedz dlaczego miałbym robić coś, na co nie mam ochoty?

Ja ci NAJPIERW powiem, czemu ty jej nie masz: bo ty paskudny tchórz jesteś,
jak każdy ,,nowoczesny" lewak - ty wiesz, że u ,,niebezpiecznych prawaków"
grozi ci w najgorszym wypadku zebranie w wizjer, ale u Żydów i muzułmanów
to tak lekko by już nie było. Ty swoje ,,poglądy" potrafisz wygłaszać tylko
zza węgła, ale w obliczu realnych konsekwencji to ty poglądów zadnych nie
masz.

> Sama sobie to zrób, skoro już na ten temat fantazjujesz. Mnie to nie
> rajcuje i nawet nie wpadłbym na taki pomysł.
> Skąd u ciebie taka obsesja?

To analiza twojej lewackiej osobowości.

ON - Jezus. Tępaku.

Za komuny jak najbardziej. A ty tylko wtedy byłeś pilny i ambitny :->

> Też mnie dziwi, że wybraliście

Kto?

8. Data: 2019-02-01 17:19:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 16:07, XL pisze:

> Nie musisz.
> Macie wspólne pole morficzne.

Dobre :)
Aż to zostawiłem.
Już nie są moimi kolegami, ale mamy wspólne pole morficzne i stąd ich
znasz. Jak tam ci w tym polu morficznym? Trzeba umieć pływać? Masz jakiś
basen z polem morficznym?
:):)

> Oczywiście! Podzielili sobie ludzi po swojemu - na ,,rasistów" i tych
> ,,bezpiecznych" :-D

I czego nie rozumiesz? Rasiści są niebezpieczni.

> Ja mam swoje podziały - lewactwo i reszta świata.
> Twoje trzymaj w spodniach.

Nie interesuje mnie gdzie trzymasz swoje podziały, choć miejsce wybrałaś
ciekawe.

> Lewacy swoje pragnienia worowadzają w czyn. Doceń moją łagodność.

Z prawacką łagodnością ludzie już się zapoznali. Możesz o tym poczytać w
podręczniku historii. Tym nie nie zaskoczysz.
Zaskakujące są twoje pomysły wieszania jajec na półksiężycu.

> Ja ci NAJPIERW powiem, czemu ty jej nie masz: bo ty paskudny tchórz jesteś,
> jak każdy ,,nowoczesny" lewak - ty wiesz, że u ,,niebezpiecznych prawaków"
> grozi ci w najgorszym wypadku zebranie w wizjer,

Dlaczego napisałaś "niebezpiecznych prawaków" w cudzysłowie, skoro mi
coś grozi?
No to są niebezpieczni, czy nie są?

> ale u Żydów i muzułmanów
> to tak lekko by już nie było.

To ciekawe. Prawactwo to jakaś inna religia?
Zawsze sądziłem, że wśród żydów i muzułmanów prawaków nie brakuje. A tu
się okazuje, że to kolejna religia.
Bardzo ciekawe.

> Ty swoje ,,poglądy" potrafisz wygłaszać tylko
> zza węgła, ale w obliczu realnych konsekwencji to ty poglądów zadnych nie
> masz.

Ale jakich realnych konsekwencji? Przecież prawacy nie są niebezpieczni...
Mam się czegoś obawiać?

> To analiza twojej lewackiej osobowości.

Ale to nie ja chciałem wieszać jajca na półksiężycu, tylko ty.
To raczej analiza twojej osobowości.

> ON - Jezus. Tępaku.

Nie on jeden został powieszony na krzyżu. Tępaku.

> Za komuny jak najbardziej. A ty tylko wtedy byłeś pilny i ambitny :->

To znaczy, że zaskoczyłem cię tą informacją z linka? Nie wiedziałaś o
tym do tej chwili?
No to się dowiedziałaś. Lepiej tak późno, niż wcale.

> Kto?

Religianci. A kto?

> Kto?

Ci sami, którzy go powiesili na krzyżu.
No więc dlaczego nie pejcz (czy co oni wtedy używali do chłosty), tylko
krzyż? Albo dlaczego tylko krzyż, a nie krzyż i pejcz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-02-02 00:27:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-01 16:07, XL wrote:
> [...]

Nie dyskutuj z tym levakiem, bo on to wszystko doskonale wie i robi
dokładnie to co ma robić swiadomy celu levak.

Tu jak zwykle bezbłędnie, pan Krzysztof wyjaśnia psychologiczne aspekty
powyższego.

https://youtu.be/EIu-BOv5aC8?t=3075

10. Data: 2019-02-02 02:13:16

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 2 Feb 2019 00:27:17 +0100
doszła do mnie wiadomość <q32klp$526$1@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

> [...]
>dokładnie to co ma robić swiadomy celu levak.
>
>Tu jak zwykle bezbłędnie, pan Krzysztof wyjaśnia psychologiczne aspekty

Na wypowiedź(całą) tego pana wystarczy odpowiedzieć jednym cytatem:
,,Z agrestu poddanego torturom niejedno można wyciągnąć."
No, w ostateczności można dodać:
,,Karaluch z Młękocina dojechał szczęśliwie, ale szambo zgasło."

Stefana aresztowali?
O rasistach, lewakach i tzw. dyskusjach
Słowo na czwartek
STOP finansowaniu banderyzmu przez Polskę!
Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!