Głupi pindziarze ;)

111. Data: 2010-01-20 11:59:23

Temat: Re: Głupi pindziarze ;)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hj6q72$5nl$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Redart <z...@o...pl> tak oto plecie:

> To opowiedz, "pindziarzu", jakiż kupiliście telewizor. Ile ma jakich
> funkcji i czy sam pompuje rowerki?
>
> Qra

To ja Ci się pochwalę. Mam już w końcu telewizor. Ma ci on nawet pilota.
Poza tym- okazuje się- mam program 1, 2 oraz Polsat i TVN. Wszedłem w jego
posiadanie metodą otrzymania- wbrew mojemu oporowi (do tej pory u mnie nie
było takiego sprzętu- troszkę się więc obawiam). Oglądałem już nawet kilka
filmów- ale jak będą nadal na takim poziomie- to oddam telewizor komuś, kto
go lepiej wykorzysta:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

112. Data: 2010-01-20 12:05:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Funkcji jak funkcji - tyle co wszystkie ...
> Sprawdzałem z tyłu - żadne gniazdo nie pasuje do wentylka.
> Cholera ... Zawsze marzyłem o pompowaniu rowerka z pomocą
> pilota ... no i z nerwów zapomniałem spytać ...
>
> Trudno.

PAL czy SECAM ? Też pewnie nie zapytałeś ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

113. Data: 2010-01-20 12:07:04

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> PAL czy SECAM ? Też pewnie nie zapytałeś ...
O kur ... Ale mnie obudziłeś ...
Dopiero teraz patrzę, a on jest czarno-biały ...

114. Data: 2010-01-20 12:08:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A jaką mamy Chironie? Przegapiłeś zniesienie poboru?
>
> Stalker

Mówmy o realiach, nie o poboznych zyczeniach. Zobacz choćby tu- bardzo
wyważone:

http://test.wielodzi.ayz.pl/comments.php?DiscussionI
D=6092&page=2

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

115. Data: 2010-01-20 12:15:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Mówmy o realiach, nie o poboznych zyczeniach. Zobacz choćby tu- bardzo
> wyważone:
>

> http://test.wielodzi.ayz.pl/comments.php?DiscussionI
D=6092&page=2

Źródło: ND :-) Ale pal licho...

Armia jest ZAWODOWA, co nie znaczy PROFESJONALNA, a to dwie różne rzeczy
są...

Stalker

116. Data: 2010-01-20 12:19:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O kur ... Ale mnie obudziłeś ...
> Dopiero teraz patrzę, a on jest czarno-biały ...

Aby to zmienić polecam szczerą rozmowę. Warunek. On musi chcieć tej rozmowy
i chcieć się zmienić.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

117. Data: 2010-01-20 12:24:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart napisał(a):
> U�ytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisa� w wiadomo�ci

> Dobrze wida�, �e nie tylko m�odzi maj� prolem z umieszczaniem wyrywkowych
> fakt�w
> we w�a�ciwych kontekstach:

> To 'cieszyli siďż˝' jest tu ...
> Rozbrajaj�ce ?
>
> Apel do grupy: wr��my na gadanie o g�upich pindach. Luib� tematy majace
> jaki� wymiar zmys�owy i pozytywny.

A wiesz, to nie bzdury, tylko Chiron projektuje==============

Spośród dużej grupy aresztowanych wyselekcjonowano cztery osoby,
wśród nich biskupa inflanckiego Józefa Kossakowskiego, który - jak
wspomina Jan Kiliński - sfajdał się przy aresztowaniu. Następnie
przewieziono go z wieży prochowni do ratusza. Więźniowie przejść
musieli przez szpaler uzbrojonego w kosy, piki i szable tłumu.

 Na pytanie dlaczego podpisał rozbiór Polski, odpowiedział bezczelnie:
"Dlategom podpisał abym pieniądze wziął". Pytany co ma na swoją
obronę, oznajmił: "Osoba każdego biskupa święta jest i nietykalna."
Na koniec ogłoszono wyrok skazujący wszystkich obwinionych na śmierć
przez powieszenie. Wyrok ogłoszono ludowi, który zareagował
entuzjazmem i oklaskami. Zawieziono Kossakowskiego do kościoła
Bernardynów, aby zdjąć z niego święcenia kapłańskie. Kiedy prowadzono
go do szubienicy, tłum szarpał go, bił, pluł na niego, zdzierał z
niego odzienie ale biskup na to nie reagował. Krzyczał za to przez
całą drogę że obok niego zawisnąć powinni inni. Wspomniał biskupa
płockiego Szembeka, biskupa poznańskiego Okęckiego  i prymasa Polski
Michała Poniatowskiego. Niektórzy twierdzą, że domagał się powieszenia
nawet króla.= Tu jest pokazane jak sypał kumpli i nagle był z
powstańcami Kościuszki, ale śmierdziele, ale tak mają, bardzo cienka
skórka u tych katoli.

118. Data: 2010-01-20 13:09:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:
> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Aby to zmienić polecam szczerą rozmowę. Warunek. On musi chcieć tej
> rozmowy i chcieć się zmienić.

Możesz go podejść psychologicznie i odpowiednio zmotywować, mówiąc, że
koledzy mają juz duże telewizory LCD i kanały HD i bardzo sobie chwalą,
bo w porównaniu z takim CRT jak on to jest jednak wyraźny jakościowy
skok*... I jak się nie zmieni, to mu zrobisz jak Kasia Klich...

*Oj jest, a filmy takie jak Genesis, Deep Blue, Planet Earth, oprócz
rewelacyjnej treści nabierają równie rewelacyjnej formy...

Stalker

119. Data: 2010-01-20 13:21:50

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Aby to zmienić polecam szczerą rozmowę. Warunek. On musi chcieć tej
> rozmowy i chcieć się zmienić.

No nie wiem ... No nie pasuje mi to ...
Nie da się go tak po prostu, szczerze wydymać od tyłu ?
Tyle ma tam tych gniazd różnych ...

Wydaje mi się, że ta metoda właściwie działa całkiem dobrze w życiu ...
Chociaż kilka razy jak sietym sposobem zabrałem
do niektórych spraw, to miałem wrażenie, że jednak unikaja mi jakieś
niuanse w ocenie sytuacji.

Ostatnio tak miałem z odkurzaczem. Strasznie wył. I teraz też wyje.

120. Data: 2010-01-20 13:28:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> Ostatnio tak miałem z odkurzaczem. Strasznie wył. I teraz też wyje.

Może za ostro go potraktowałeś? To on, czy ona?

Stalker

biskup chełmski Wojciech Skarszewski został skazany za zdradę prawomocnym wyrokiem sądu, lecz szubienicy uniknął, bo Kościuszko szantażowany przez Kościół klątwą i błagany przez dwie kochanki biskupa
Wzywam Ducha Patryjotyzm Polskiego......obudź się!!!
Zła wiara
Nowa świecka tradycja.
Mały Cesarz.