Głupi pindziarze ;)

41. Data: 2010-01-19 13:49:05

Temat: Re: Głupi pindziarze ;)
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> o jaki fajny fight club się robi.
> czekajcie, tylko zdejmne bryle

Proszzz... Było "o czym rozmawiają mężczyźni"...
A oni nie rozmawiają tylko się napierd..ją :-)

Stalker, Panowie tylko proszę bez "szarpania za jaja"*! ;-)

* Czy powinienem tu wpisać podpis, czy copyright wystarczy?

42. Data: 2010-01-19 13:54:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Mamy w zwyczaju likwidować świadków.

Nie szkodzi. Przynajmniej coś fajnego przed śmiercią zobaczę.

Qra, a wykorzystacie chociaż przed likwidacją?

43. Data: 2010-01-19 13:55:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Proszzz... Było "o czym rozmawiają mężczyźni"...
> A oni nie rozmawiają tylko się napierd..ją :-)
> Stalker, Panowie tylko proszę bez "szarpania za jaja"*! ;-)

Pedały jedne!

Qra

44. Data: 2010-01-19 14:04:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Proszzz... Było "o czym rozmawiają mężczyźni"...
> A oni nie rozmawiają tylko się napierd..ją :-)
>
> Stalker, Panowie tylko proszę bez "szarpania za jaja"*! ;-)
>
> * Czy powinienem tu wpisać podpis, czy copyright wystarczy?

Masz kolo jakiś problem ? Coś Ci nie pasi ? Jesteś za legią czy za widzewem
?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

45. Data: 2010-01-19 14:08:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie szkodzi. Przynajmniej coś fajnego przed śmiercią zobaczę.
>
> Qra, a wykorzystacie chociaż przed likwidacją?

Nie wiem jak wyglądasz, wieć dylemat brzmi czy wykorzystać ma Cię zwyciężca
czy przegrany. Ale na pewno tak.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

46. Data: 2010-01-19 14:12:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> o jaki fajny fight club się robi.
> czekajcie, tylko zdejmne bryle

Dłonie owijamy bandażami, zanurzamy w roztopionym wosku, po czym wkładamy do
miski z potłuczonym szkłem.
Będąc młodym zobaczyłem na mieście własnie taki plakat z wandamem. Kupiłem
pięć.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
I sprzedałem kolegom z podwórka za cenax10, rozeszły się w 3 minuty :)

47. Data: 2010-01-19 14:15:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Masz kolo jakiś problem ? Coś Ci nie pasi ? Jesteś za legią czy za
> widzewem ?

No i masz wpier..l ...

P.S. Czy obowiazują jakieś zasady? Czy można napierda..c klawiaturą,
albo rzucać monitorem?

48. Data: 2010-01-19 14:19:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Nie wiem jak wyglądasz, wieć dylemat brzmi czy wykorzystać ma Cię
> zwyciężca czy przegrany. Ale na pewno tak.

ROTFL :-) Spadłem pod stół :-)

Stalker, ale i tak Ci łomot spuszczę, bo sie o siostrze źle wyraziłeś..

49. Data: 2010-01-19 14:25:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie wiem jak wyglądasz, wieć dylemat brzmi czy wykorzystać ma Cię
> zwyciężca czy przegrany. Ale na pewno tak.

Jakoś to ustalicie. Możecie się nawet o to pobić.

Qra

50. Data: 2010-01-19 14:41:21

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli wytworzy to w Tobie postawę dzięki której inni (w tym żona) zaczną
> się z Tobą liczyć, to nie ma sprawy - mogę zaliczyć wpierdol od Twojego
> kolegi.

A, Ty z tych ambitnych ...Nie ma sprawy, mogę cię od razu wstawić
na sparing z moją żoną ...

To może wtedy zmieńmy temat:
wolisz tradycyjnie - w ziemi, czy może być kremacja ?

biskup chełmski Wojciech Skarszewski został skazany za zdradę prawomocnym wyrokiem sądu, lecz szubienicy uniknął, bo Kościuszko szantażowany przez Kościół klątwą i błagany przez dwie kochanki biskupa
Wzywam Ducha Patryjotyzm Polskiego......obudź się!!!
Zła wiara
Nowa świecka tradycja.
Mały Cesarz.