Gmo zmienia funkcje narządów.

61. Data: 2013-04-07 11:54:24

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:635914d2-3159-4b8d-9628-aa41a069cd95@c7g2000vbe
.googlegroups.com...

> Głupota polegana na tym że teoriami spiskowymi rzeczywistość się widzi
> bo brak wiedzy aby świat racjonalnie tłumaczyć i wszystko jest wrogie,
> zagrażające.

Hejka. Nie wiem, czy to chodzi o głupotę, czy o osobniczą skłonność do
nieracjonalnego podejścia do otaczającej rzeczywistości.
Niby dlaczego mam wierzyć w to, co mówi jakiś Mike Adams?
Dlaczego wyniki badań nad GMO polskich i europejskich instytutów
naukowych budzą wątpliwości?
Może (a czemu nie?) spożywanie przez ludzi GMO będzie prowadzić do
inaktywacji miR-103 i 107, co będzie przełomem w walce z cukrzycą i
otyłością?
Kiedyś w tym kraju ludzie bronili się przed elektryfikacją zrywając
przewody i przewracając słupy, przed melioracją rzucając się pod spychacze a
ich potomkowie taraz bronią się przed GMO.
Jest coraz wiecej sklepów z ekologiczną (organic) żywnością i każdy
może, za oczywiście dużo większą cenę, w nich robić zakupy. Nikt nie zmusza
do jedzenia trucizny. ;-)
Pozdrawiam bezlękowo Ja...cki
PS Postępu nie da się zatrzymać a lepsze jest wrogiem dobrego.

62. Data: 2013-04-07 11:58:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 11:49:12 +0200, Stefan napisał(a):

> Widzę że sprawę znasz z autopsji, czyżby rodzinne?
> pozdr
> Stefan

Nie, nie mamy w rodzinie trzecich uszu ani nie spodziewamy się widzieć w
podczerwieni.

63. Data: 2013-04-07 12:01:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 02:44:41 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Tak widzę doskonale brak psychotropów.

No to leć po receptę 333-)

64. Data: 2013-04-07 12:04:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 13:54:24 +0200, Dirko napisał(a):

> Jest coraz wiecej sklepów z ekologiczną (organic) żywnością i każdy
> może, za oczywiście dużo większą cenę, w nich robić zakupy.

Ty naprawdę wierzysz że tam sprzedają eko?
No większej ludzkiej naiwnosci trudno szukać...

65. Data: 2013-04-07 12:40:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 13:54, "Dirko" <j...@w...pl> wrote:
> [...]
> do jedzenia trucizny. ;-)
>                     Pozdrawiam bezlękowo Ja...cki
> PS Postępu nie da się zatrzymać a lepsze jest wrogiem dobrego.

No dokładnie, zawsze mogą kupować ekologiczną żywność, ale paranoiczny
jebiec, zamiast samemu niedokonywać aborcji, jak mu nasrali do łba
klerycy, to innych zmusza do chorej niedojrzałości i debilnej
propagandy, tak też nie pójdzie do sklepu ekologicznego, tylko będzie
ludziom spiskiem po mordach biegał i zabraniał pokarmu.

66. Data: 2013-04-07 12:44:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 14:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ty naprawdę wierzysz że tam sprzedają eko?
> No większej ludzkiej naiwnosci trudno szukać...
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Nie, tam sprzedają tylko napromieniowaną żywność, należy spalić sklepy
ekologiczne.
Po prostu takim durnią jak wy, będą wmawiać że zmodyfikowany karp
nie jest zmodyfikowany i będziecie wpierdalać, piejąc z zachwytu jakim
innym szkodzi modyfikowana żywność .

67. Data: 2013-04-07 13:12:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 05:44:00 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Nie, tam sprzedają tylko napromieniowaną żywność, należy spalić sklepy
> ekologiczne.

Tam sprzedają ludzkie złudzenia o zdrowej żywności, kotku. I drogo te
złudzenia cenią.

68. Data: 2013-04-07 13:17:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 15:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tam sprzedają ludzkie złudzenia o zdrowej żywności, kotku. I drogo te
> złudzenia cenią.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Tą waszą wiochę z nienawiści do wszystkiego, jak nic w końcu zatłuką i
się skończy nienawiść w PL .

69. Data: 2013-04-07 14:07:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 06:17:43 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Tą waszą wiochę z nienawiści do wszystkiego, jak nic w końcu zatłuką i
> się skończy nienawiść w PL .

Po prostu trzeba trzeźwo oceniać rzeczywistość, maleńki.

70. Data: 2013-04-07 14:18:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 06:17:43 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Tą waszą wiochę z nienawiści do wszystkiego, jak nic w końcu zatłuką i
> się skończy nienawiść w PL .

Tak, najlepszym sposobem na udowodnienie swojej dobrej woli jest wybić
wszystkich, którzy nienawidzą :->

Najcenniejsza relikwia katolicka.
Agresja to błąd percepcji
Panika -najgorsza zaraza świata finansów
Pieniadz uzaleznia. Trzeba go zdelegalizowac.
System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy