Gofrownica z Lidla.

1. Data: 2009-01-13 17:34:46

Temat: Gofrownica z Lidla.
Od: Puszka <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od czwartku 15 stycznia 09 w Lidlu ma być w ofercie gofrownica za
45zł.
Podobno ma mieć 1400W. Robie na nią przymiarke. Co wy na to.

Miałem kiedyś gofrownice ale miała chyba 600W i była do niczego.
Sprzedałem ją ale nadal myśle o kupnie lepszej. Podobno lepsze to te
co maja minimum 1200W.

Co wy na to??

Pozdrawiam

Puszka

2. Data: 2009-01-13 19:50:40

Temat: Re: Gofrownica z Lidla.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jan 2009 09:34:46 -0800 (PST), Puszka napisał(a):

> Miałem kiedyś gofrownice ale miała chyba 600W i była do niczego.
> Sprzedałem ją ale nadal myśle o kupnie lepszej. Podobno lepsze to te
> co maja minimum 1200W.
>
> Co wy na to??

No, ja nie sprzedaję innym niczego, o czym wiem, że jest do niczego...
:-)

3. Data: 2009-01-13 19:52:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 18:34, Puszka <p...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Miałem kiedyś gofrownice ale miała chyba 600W i była do niczego.
> Sprzedałem ją ale nadal myśle o kupnie lepszej. Podobno lepsze to te

Najlepsza na gaz (kuchnię węglową a nawet ognisko)... takie dwie
patelnie z zawiasem...

4. Data: 2009-01-13 20:14:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Miałem kiedyś gofrownice ale miała chyba 600W i była do niczego.
> Sprzedałem ją ale nadal myśle o kupnie lepszej. Podobno lepsze to te

Są gofrownice i wafelnice. Na gofrownicy (głęboki relief) gofry
są chrupiące jeżeli ciasto robimy z dodatkiem maki ziemniaczanej, one
też nie miękną - mozna nasmażyć na zapas.
Wafelnice o płytkim reliefie i cienkim cieście są chrupiące, w
zasadzie można wafle zaraz po zdjęciu z płyty zwinąć w rurkę i
nadziewać dowolnym farszem nawet mięsnym - ciasto wtedy raczej bez
cukru...
Trzeba więc wiedzieć, ze są to różne maszynki - moc grzałki tylko
przyspiesza wypiek - oba rodzaje mają wbudowany termoregulator i czy
mają 600W czy też 1,5 kW nie ma to znaczenia wykonanie gofrów.

5. Data: 2009-01-14 04:36:49

Od: Krzysztof <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
Co my na to?
Znaczy na co:
-ze od 15 jest znizka
-ze podobna ma miec 1400W
-ze robisz przymiarke na 1400
-ze sprzedales bez uzyteczna
-ze nadal myslisz
-ze podobno lepsza przy minimum 1200

6. Data: 2009-01-14 06:03:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 05:36, Krzysztof <z...@w...pl> wrote:

> Co my na to?
> [...]

Zobacz, komu odpowiadasz.

7. Data: 2009-01-14 16:00:35

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:LZdbl.77578$2w3.35965@newsfe19.iad...

> Zamkniesz ten ryj debilu i skonczysz odpisywac temu trollowi?
> --
>                 Bluzgacz

Zacznij od siebie trollu o buraczanym wychowaniu. A to mamełe w
kibutzu nie nauczyli rosyjskiej posłowicy: "Tisze jediesz - dalsze
budiesz"?

No własnie, gdzie???
OBIADO - KOLACJA
PEROHY...