Gołąbki dwa!

1. Data: 2011-01-16 00:37:48

Temat: Gołąbki dwa!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

170 punktów :-)
http://www.edziecko.pl/rodzice/1,79357,8217232,Spraw
dz__czy_zyjecie_z_partnerem_jak_dwa_golabki.html

2. Data: 2011-01-16 01:09:38

Temat: Re: Gołąbki dwa!
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> 170 punktów :-)
> http://www.edziecko.pl/rodzice/1,79357,8217232,Spraw
dz__czy_zyjecie_z_partnerem_jak_dwa_golabki.html

Nie potrzebujecie żadnych rad. Co najwyżej przestrogi: więź trzeba
pielęgnować, o czym w tak udanym małżeństwie jak wasze czasem można
zapomnieć!

Następnym razem zaznacz, że ten durny test ma sto pytań!

--

Paulinka

3. Data: 2011-01-16 01:21:53

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> 170 punkt?w :-)
> http://www.edziecko.pl/rodzice/1,79357,8217232,Spraw
dz__czy_zyjecie_z_partnerem_jak_dwa_golabki.html

Już ci Ikselcia przeszło? Nie będziesz już wymiotowała zieloną
zgnilizną i nie będziesz już obracała głowy o 360 stopni? No bo ja na
miejscu męża bym się zaniepokoił, gdybyś rozmawiała do mnie głosem
basowym jakiegoś faceta. Już wróciła do nas, czy demon w tobie śpi
albo oszukuje?

4. Data: 2011-01-16 12:29:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jan 2011 02:09:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
>

> Nie potrzebujecie żadnych rad. Co najwyżej przestrogi: więź trzeba
> pielęgnować, o czym w tak udanym małżeństwie jak wasze czasem można

Muszę się przyznać do małego oszustwa podczas rozwiązywania: czasem o jeden
stopień zaniżałam (co do wartości pozytywnej) wybierane odpowiedzi 3-)

> Następnym razem zaznacz, że ten durny test ma sto pytań!

3-)

5. Data: 2011-01-16 12:30:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 17:21:53 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> miejscu męża bym się zaniepokoił, gdybyś rozmawiała do mnie głosem
> basowym jakiegoś faceta. Już wróciła do nas, czy demon w tobie śpi

Mąż się niepokoi jedynie tym, że mnie apopleksja w końcu trafi w związku z
tym raportem, jak tak będę dalej przeżywać tę katastrofę...

6. Data: 2011-01-16 16:20:10

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

dz__czy_zyjecie_z_partnerem_jak_dwa_golabki.html

> Mąż się niepokoi jedynie tym, że mnie apopleksja w końcu trafi w związku z
> tym raportem, jak tak będę dalej przeżywać tę katastrofę...

To cię mogło doprowadzić do śmierci, bo weszłaś w mitologię śmierci ,w
wieczną traumę odstawianą przez narodek...napewno straciłaś kilka lat
życia. Nie rób tego następnym razem bo możesz mieć ,, przypadkowy,,
wypadek.

7. Data: 2011-01-16 17:19:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jan 2011 08:20:10 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> wieczną traumę odstawianą przez narodek...napewno straciłaś kilka lat
> życia. Nie rób tego następnym razem bo możesz mieć ,, przypadkowy,,

Nie możesz powiedzieć, ile komu jest dane. Jest dane tyle, ile jest dane.
Dlatego nie ma mowy o "stracie" ani "zysku" w tym względzie.
Mój koniec i tak nadejdzie wtedy, kiedy nadejdzie, niezależnie od tego, jak
bardzo będę się oszczędzać lub eksploatować.

8. Data: 2011-01-16 17:32:33

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> [...]
> Mój koniec i tak nadejdzie wtedy, kiedy nadejdzie, niezależnie od tego, jak
> bardzo będę się oszczędzać lub eksploatować.

Nikomu nic nie jest dane, skaczą na głowy do płytkiej wody, a ty
miałaś szczęście, tylko się poobijałaś. Gdyby Kaczka nieodstawiał
tragedii narodowych to by nie było smoleńska, demon ich zabrał.

9. Data: 2011-01-16 17:45:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jan 2011 09:32:33 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Nikomu nic nie jest dane, skaczą na głowy do płytkiej wody, a ty
> miałaś szczęście, tylko się poobijałaś.

Znam takich, co w ogóle nie skakali, tylko w domu się potknęli i głową w
kaloryfer...

> Gdyby Kaczka nieodstawiał
> tragedii narodowych to by nie było smoleńska, demon ich zabrał.

Gdyby "nieodstawiał", to ty byś odstawiał swoje. Demony.

10. Data: 2011-01-16 18:11:55

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sun, 16 Jan 2011 09:32:33 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Znam takich, co w og�le nie skakali, tylko w domu si� potkn�li i g�ow� w
> kaloryfer...

> Gdyby "nieodstawiaďż˝", to ty byďż˝ odstawiaďż˝ swoje. Demony.

Ikselcia Kaczka jeden z drugim tak się nałykał tego
pseudopatryjotyzmu, że za komuny chciał ludzi posyłać z rękami na
uzbrojoną milicję. Mazowiecki całe szczęście był i doprowadzili do
okrągłego stołu i wielokrotnie kaczka jedna i druga próbowali narażać
ludzi, nawet teraz odstawia i chce zrobić rewolucję w kraju by polała
się krew. Ci z pod krzyża, to oszołomy kaczki i tam jest wielu rannych
po tym oszołomstwie, a jeden element by poszedł nie tak i doszłoby do
wojny domowej, bo nie liczy się z ludzmi a liczy się z mitami.

MAGDOLINA...
Kłamstwo katyńskie, kłamstwo smoleńskie.
PODSTAWY PSYCHIATRII DLA STUDENTÓW...
U MALYCH, CZARNIAWYCH...
S.O.S.