Gorąca prośba

1. Data: 2004-10-13 20:36:29

Temat: Gorąca prośba
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno na grupie podawano link do przepięknej duuuużej rabaty z samych
hortensji. Niestety zapodziało mi się. Czy ktoś zechciałby przypomnieć link
do tej galerii. Szczególnie proszę o pomoc panie bo chyba to była galeria
którejś z grupowych pań.

Serdecznie pozdrawiam (ciut ciut sklerotycznie)
skryba

2. Data: 2004-10-14 20:00:33

Temat: Re: Gorąca prośba
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> którejś z grupowych pań.
>
> Serdecznie pozdrawiam (ciut ciut sklerotycznie)

I tak oto szukając hortensji wśród kwiatów znajduję je wśród (wątku)
pokrzyw. Ot, jedynie ta grupa może mieć taką fantazję. Jesteście jedyni w
ten sposób. Chce się z Wami być choćby dla takich chwil.

Pozdrawiam bardzo zadowolony
skryba

3. Data: 2004-10-14 20:44:33

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteście jedyni w
> ten sposób. Chce się z Wami być choćby dla takich chwil.
>
> Pozdrawiam bardzo zadowolony
> skryba

Jak dobrze jest byś docenionym ;-)

Serdecznie Miłka :-D

4. Data: 2004-10-18 12:54:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokrzyw. Ot, jedynie ta grupa może mieć taką fantazję. Jesteście jedyni w
> ten sposób. Chce się z Wami być choćby dla takich chwil.

Od stycznia składki. Nie wiem, czy będzie Cię
stać na wpisowe.

Pozdrawia dokumentnie boletus

Sosny - posadziłem
smaragd- c.d.