Goraczka 39,5 :/

1. Data: 2007-02-22 21:45:23

Temat: Goraczka 39,5 :/
Od: "m3losh" <s...@d...koszyka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wlasnie 39,5 stopni - zjadlem jedna polopiryne s i aspiryne, mialem
podobno sie pocic po tym, leze pod koldra wlasnie ale raczej sie nie poce.

Moze jakies domowe sposoby ? Sam jestem w domu zebym nie dostal jakiegos
ataku bo mi zycie jeszcze mile... :)

2. Data: 2007-02-23 07:41:40

Temat: Re: Goraczka 39,5
Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przygotuj sobie 2 szkl. naparu z lipy lub bzu czarnego, idź się wykąp w
wodzie trzoszkę chłodniejszej niż tem ciała.Możesz stopniowo ochładzać wodę
i do łóżka po kąpieli.Pij napar jak najczęściej
Osillococinum 3 razy dziennie 1/2 fioli lub L52 krople na przeziębienie.
pzdr

3. Data: 2007-02-23 08:08:54

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika " <5...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wodę
> i do łóżka po kąpieli.Pij napar jak najczęściej

Pij jak najwiecej. Przy takiej goraczce wezwij lekarza.

> Osillococinum 3 razy dziennie 1/2 fioli lub L52 krople na przeziębienie.
> pzdr

Jesli chodzi o to to mozna tez zamawiac chorobę, spluwac przez lewe ramie o
północy, albo się okadzać.
Efekt ten sam, a duzo taniej..
:-))

p47

4. Data: 2007-02-23 10:02:54

Od: "DemonHunter" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 22:45, "m3losh" <s...@d...koszyka.pl> wrote:
> [...]
>
> Moze jakies domowe sposoby ? Sam jestem w domu zebym nie dostal jakiegos

Pij dużo wody, spróbuj wezwać lekarza - z pogotowia pewnie jak ich
znam nie przyjadą, ale w przychodniach można zamówić wizytę domową.

5. Data: 2007-02-23 10:31:26

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Obie tabletki to kwas acetylosalicylowy tylko innej firmy.

Ja w przypadku takiej temperatury zbijabym ją najlepiej pyralginą (w tabletkach
lub czopkach. Jeżeli nie masz ibuprofenem (np. ibum, ibuprom, nurofen lub inne)
- działa słabiej niż pyralgina. I oczywiście poszła do lekarza jak gorączka
nieco spadnie, bo w tym stanie raczej nie możesz wyjść z domu.

pzdr.
Ania

6. Data: 2007-02-23 12:57:54

Od: "Elfka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gorączka
> nieco spadnie, bo w tym stanie raczej nie możesz wyjść z domu.

Dokładnie na dużą gorączkę najlepsza jest pyralgina.
W czopkach szybciej skuteczna.
z pozdrowieniami,

7. Data: 2007-02-23 16:27:17

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pij jak najwiecej. Przy takiej goraczce wezwij lekarza.

> Jesli chodzi o to to mozna tez zamawiac chorobę, spluwac przez lewe ramie

Nieprawda ,że ten sam. W spluwanie przez ramię nikt Ci w 21 wieku nie
uwierzy a w oscylocośtam zedecydowanie tak. Efekt placebo to często ponad 40
% skuteczności i nie należy go lekceważyć.

Pozdrawiam
regen

8. Data: 2007-02-23 18:36:41

Od: "este" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moze jakies domowe sposoby ? Sam jestem w domu zebym nie dostal jakiegos

Jeżeli temperatura ciała rośnie to pomocne okazują się okłady na czoło
z wody zmieszanej z niewielką ilością octu, dodatkowo przecieranie
dłoni, stóp kompresem z tej mieszaniny. A kiedy gorączka sięga zenitu
to jednym z lepszych, domowych sposobów jest zawinięcie całego ciała w
ręcznik, prześcieradło zmoczone zimną wodą i szczelne opatulenie
kocem, i kołderką (ale do tego trzeba raczej pomocy drugiej osoby)

Natomiast jeżeli chesz się tylko wypocić, to najlepiej utrzeć żółtko z
cukrem, dodać do tego gorące piwo i pod kołdrę. Efekt znakomity.
Pozdrawiam.
est

9. Data: 2007-02-24 08:22:54

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"este" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...
>Jeżeli temperatura ciała rośnie to pomocne okazują się okłady na czoło
>z wody zmieszanej z niewielką ilością octu, dodatkowo przecieranie
>dłoni, stóp kompresem z tej mieszaniny.

Ja stosuje butelke plastikową z zimną wodą pod łydki.

pozdr

cherokee

10. Data: 2007-02-24 09:53:25

Od: "Ikea" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje zeby jeszcze pogotowie wzywac do goraczki. Skoro jestes w stanie
siedziec przy kompie to marszem do lekarza.

Jonizator a może coś innego?
boli ząb
Prosba o tlumaczenie
karmienie piersią pobolewanie brzucha - a brak miesiączki
klimakterium a htz