Gotowanie pięć przemian

1. Data: 2006-05-30 16:19:18

Temat: Gotowanie pięć przemian
Od: "Jary" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś spotkał się może z wątkiem gotowania według 5 przemian.
Od pewnego czasu interesuję się tym tematem i poszukuję bardziej
żywego kontaktu i możliwości wymiany doświadczeń.

2. Data: 2006-05-30 20:07:30

Temat: Re: Gotowanie piec przemian
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam takie : surowe->gotowane ( odwrotnie sie nie da , niestety ) ,
zimne->gorace( odwrotnie sie da ) , cale->pokrojone ( odwrotnie sie
nie da ) . To trzy przemiany . Dwóch brakuje , ale moze ktos inny
cos doda ? :-))))))))))

3. Data: 2006-05-31 07:28:56

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

suche mokre....mokre suche...

ciemno widno ciemno....

zjedzone.....zwrócone...pytanie która strona...i odwrotnie raczej nie
praktykowane..no chyba ze ktos jackasa oglada i nasladuje...;>

Marek

4. Data: 2006-05-31 08:50:08

Temat: Re: Gotowanie pięć przemian
Od: Inf <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś spotkał się może z wątkiem gotowania według 5 przemian.
> Od pewnego czasu interesuję się tym tematem i poszukuję bardziej
> żywego kontaktu i możliwości wymiany doświadczeń.

sprawdzone, działa i smakuje,
ale to raczej nie kuchnia a medycyna chińska,

5. Data: 2006-05-31 09:59:36

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jary napisał(a):
> Czy ktoś spotkał się może z wątkiem gotowania według 5 przemian.
[...]

Nazbieraj suchego Drewna, połóż na Ziemi i zrób stos, rozpal Ogień, wlej
Wody do Metalowego czajnika i zagotuj.
Potem zaparz herbatę. Smacznego.
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-05-31 10:23:39

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nazbieraj suchego Drewna, połóż na Ziemi i zrób stos, rozpal Ogień, wlej
> Wody do Metalowego czajnika i zagotuj.
> Potem zaparz herbatę. Smacznego.

Kurcze, po co się wypowiadać o sprawach o których się nie ma zielonego
pojęcia? Zwłaszcza ty Jurku ze swoim google i dbałością o sprawdzenie
źródeł.

Są ludzie, którzy w to wierzą, Chińczycy praktykują od hoho i jeszcze trochę
(ponoć działa). To dieta oparta na filozofii, więc nie znając jej nie
powinno się jej wyśmiewać.

Ja czytałam o tej "kuchni". Niestety nie starczyło by mi cierpliwości, czasu
i sumienności by ją wypróbować na sobie.

DO ZAŁOŻYCIELA WĄTKU:
Szukaj po haśle "kuchnia 5 przemian"
Od siebie dodam jeden link
http://www.chinmed.com/dietetyka/diet_art/diolosa.ht

Akulka

7. Data: 2006-05-31 11:55:27

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> Kurcze, po co się wypowiadać o sprawach o których się nie ma zielonego
> pojęcia? [...]

Sam nie wiem co mnie natchnęło:
- intuicja;
- telepatia;
- jasnowidzenie;
- czy też prekognicja?
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-06-01 07:20:37

Od: "Jary" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wspaniałe poczucie humoru. Link
http://www.chinmed.com/dietetyka/diet_art/diolosa.ht
m ciekawy (już
znany), ale w dalszym ciągu czuję brak możliwości wymiany
spostrzeżeń.

9. Data: 2006-06-01 07:23:21

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

--------------------------
surowe-gotujace sie-ugotowane-przypalone-w koszu to piec. Ja niestety czesto
wg pieciu przemian gotuje ;)
Agata

10. Data: 2006-06-01 08:59:41

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:
> surowe-gotujace sie-ugotowane-przypalone-w koszu to piec. Ja niestety
> czesto wg pieciu przemian gotuje ;)

ROTFL
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl ****** http://skocz.pl/bjbu *****

Jak sądzicie??
frytkownica do ryb
Botwinka -lodygi i liscie tak, a co z tym na dole?
Zlewozmywarka ? gdzie i za ile ?
termometr