Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?

Data: 2017-09-12 23:03:36
Temat: Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

tandoori.curry pisze (na temat Marco Ferreriego):

> Czysta, w najczystszej formie dekadencja taka jak u Felliniego :
>
> http://www.filmweb.pl/film/Wielkie+%C5%BCarcie-1973-
35184

> z pewnością nie może być zaliczona do kultury materialnej..))
>
> Ale trochę kiczu jednak w tym jest. Musisz się z tym zgodzić. Prawda ?

Tu, na tej grupie, wszystko co może się kojarzyć z czymś, co osiągnęło
wielkie rozmiary (i właśnie ma pęc) należy omijać z daleka. Nie warto,
nie należy, nie potrzeba, tak jest lepiej, tak milej, tak przyjenniej.

Jarek

--
Poruszam się na pograniczu kiczu
Wąziutką ścieżką -- z lewej prawda, z prawej kicz.