Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?

Data: 2017-09-13 09:48:11
Temat: Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?
Od: "tandoori.curry" <t...@g...com>

> Tu, na tej grupie, wszystko co może się kojarzyć z czymś, co osiągnęło
> wielkie rozmiary (i właśnie ma pęc) należy omijać z daleka. Nie warto,
> nie należy, nie potrzeba, tak jest lepiej, tak milej, tak przyjenniej.

Muszę się jednak z Tobą nie zgodzić. Przecież "la haute cuisine" -
kuchnia w jej najlepszym wydaniu to my..)) Dowodem na to jest, że po
waszych deliberacyjach wieczornych na temat podgardlanek, kaszanek,
smalców i majeranków skanowałem o północy lodówkę do pełnego resetu.))
A to mi się baaaaardzo rzadko zdarza...