Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?

Data: 2017-09-13 23:35:44
Temat: Re: Gotowanie - wiedza czy sztuka ?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

t...@g...com pisze:

> Z przyprawami to jest tak jak ze wszystkim tzn :
> - albo się lubi jakiś smak albo nie i szlus.

"To jest kminek do kiszenia kapusty" -- tak mniej więcej powiedział jeden
z członków mojej dalszej rodziny, gdy z obrzydzeniem powąchał zawartość
słoiczka. Wyraźie mu ten kminek nie odpowiadał, ale też nie do pomyślenia
było poniechanie sypania go do beczki. No cóż, smak proszku do pieczenia
też nie musi zachwycać.

> Dzisiaj nastawiłem mój pierwszy alasz. Dzięki Dżej za wskazanie nowej
> ścieżki.))

Czekamy na relacje z degustacji. I na porównanie ze świńską pieczenią.

> Dokładnie tak.

Ta ścieżka może okazać się piękną aleją.

--
Jarek