Gotujcie szczawiową!

1. Data: 2012-05-06 18:48:54

Temat: Gotujcie szczawiową!
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, jak w sklepach, bo dostałam świeże zaopatrzenie od babci, ale
szczaw już jest. Pierwsza szczawiowa zaliczona z jajkiem oczywiście i z
duża ilością koperku i szczypiorku. Uwielbiam :)

--

Paulinka

2. Data: 2012-05-06 18:51:28

Temat: Re: Gotujcie szczawiową!
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 20:48, Paulinka pisze:

> Nie wiem, jak w sklepach, bo dostałam świeże zaopatrzenie od babci, ale
> szczaw już jest. Pierwsza szczawiowa zaliczona z jajkiem oczywiście i z
> duża ilością koperku i szczypiorku. Uwielbiam :)

Jutro idę na szczaw, sąsiad niósł wiązkę, zdradził dobre miejsce przy
opuszczonym gospodarstwie. I też ugotuję ją :)
--
B.

3. Data: 2012-05-06 18:57:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Jutro idę na szczaw, sąsiad niósł wiązkę, zdradził dobre miejsce przy
> opuszczonym gospodarstwie. I też ugotuję ją :)

Swoją drogą ciekawe, czy ta zupa jest znana również poza Polską.

--

Paulinka

4. Data: 2012-05-06 18:59:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczaw już jest. Pierwsza szczawiowa zaliczona z jajkiem oczywiście i z
> duża ilością koperku i szczypiorku. Uwielbiam :)>

Kurczę... a jeszcze botwinka niedługo...

Stalker, fan szczawiowej i ogólnie zupy dobrej.

5. Data: 2012-05-06 19:05:55

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gotuję mniej niż raz na 2 lata, i zawsze jest za kwaśna.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

6. Data: 2012-05-06 19:06:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Kurczę... a jeszcze botwinka niedługo...

Na ciepło i chłodnik z botwiny... się rozmarzyłam.

> Stalker, fan szczawiowej i ogólnie zupy dobrej.

I nigdy za słonej! ;)

--

Paulinka

7. Data: 2012-05-06 19:08:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Gotuję mniej niż raz na 2 lata, i zawsze jest za kwaśna.

No to nie dodawaj tyle szczawiu.

--

Paulinka

8. Data: 2012-05-06 19:12:37

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-06 20:57, Paulinka pisze:

> Swoją drogą ciekawe, czy ta zupa jest znana również poza Polską.

W rosyjskiej soliance jest szczaw, na Ukrainie jadłam barszcz ze
szczawiem i z szałwią, a poza tym nie spotkałam się się. Może ktoś podpowie.
--
B.

9. Data: 2012-05-06 19:14:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-06 20:57, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Swoją drogą ciekawe, czy ta zupa jest znana również poza Polską.

Wiki podaje, że tak.
Podobnie jak zupy z innego rodzaju zielska, np. szpinaku czy pokrzyw.

qr.a

10. Data: 2012-05-06 19:14:14

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jo6h2u$jgu$1@node2.news.atman.pl...

> Nie wiem, jak w sklepach, bo dostałam świeże zaopatrzenie od babci, ale
> szczaw już jest. Pierwsza szczawiowa zaliczona z jajkiem oczywiście i z
> duża ilością koperku i szczypiorku. Uwielbiam :)

Kretyńsko się zapytam: jak robisz tą zupę? Narobiłaś mi smaka, a szczerze
mowiąc nigdy nie gotowałam...

Justyna Vicky S.

make free Calls Online
Jakie potrawy?
Olej [olejek] kokosowy [Co to?]
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Ikselko.....