Gowinie, wystarczy odwrócić sprawę!

31. Data: 2009-02-24 04:31:41

Temat: Re: Gowinie, wystarczy odwrócić sprawę!
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 23:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Cóż. Ó z kreską.

no tak, cósz
jaki temat taka ortografia

32. Data: 2009-02-24 07:36:28

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 00:16, "Veronika" <v...@c...pl> wrote:

Czyś ty czasen nie jest ta Weronika "Orioni", która nie chciała do
mnie przyjechac ze względu na kręgozmyk (czytaj ciążę)?

33. Data: 2009-02-24 07:38:45

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 00:55, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No - typowa ciążowa zaCHCIANKA. Najgorzej, że ona to ma co 28 dni...
> ;-D

Czyli ciąża mózgowa (urojona)...

34. Data: 2009-02-24 07:58:52

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 08:38, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> Czyli ciąża mózgowa (urojona)...

Lepsza ciaza mozgowa, niz sucha d..a
Bo z tej drugiej juz nie ma pozytku.

35. Data: 2009-02-24 09:08:22

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 08:58, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Lepsza ciaza mozgowa, niz sucha d..a
> Bo z tej drugiej juz nie ma pozytku.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

GWno się znasz - kup se żela... Dla old- boyów & womens...

36. Data: 2009-02-25 12:39:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 08:58, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Lepsza ciaza mozgowa, niz sucha d..a
> Bo z tej drugiej juz nie ma pozytku.

Skoro nie masz czym posmarować, to i nie ma, cóż ja ci poradzę. Musisz
się bardziej postarać widocznie - puść sobie może jakiegoś pornosika...

37. Data: 2009-02-25 14:32:10

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 13:39, i...@g...pl wrote:

> Skoro nie masz czym posmarować, to i nie ma, cóż ja ci poradzę. Musisz
> się bardziej postarać widocznie - puść sobie może jakiegoś pornosika...- Ukryj
cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Jak zamówi żela dostanie gratis.

Komentarze nie na miejscu, podobnie jak o okularach cy stucnych
scękach...
A często są to tylko dodatki medyczne, a nie do sexowania...

38. Data: 2009-02-25 17:38:12

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 13:39, i...@g...pl wrote:

> Skoro nie masz czym posmarować, to i nie ma, cóż ja ci poradzę. Musisz
> się bardziej postarać widocznie - puść sobie może jakiegoś pornosika...

Jedna pani powodka na zapytanie Sadu: czy oskarzony pania napastowal.
Rzekla: niestety nie, on tak na sucho.
Albo inna.
Sad pyta: czy powodka opierala sie w jakis sposob.
Powodka: tak Wys.Sadzie, jedna noga o kaloryfer, a druga o biurko.

39. Data: 2009-02-25 21:45:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 18:38, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> Sad pyta: czy powodka opierala sie w jakis sposob.
> Powodka: tak Wys.Sadzie, jedna noga o kaloryfer, a druga o biurko.

Spod budki z piwem to przyniosłeś?

40. Data: 2009-02-25 22:33:51

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:45, i...@g...pl wrote: