Re: Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?
Date: Sun, 25 Feb 2018 10:56:19 +0100

W dniu 25.02.2018 o 10:27, m...@g...com pisze:
> [...]

>>> http://kopalniawiedzy.pl/fake-news-falszywa-informac
ja-gra-Bad-News,27810

> czy naprawdę tak trudno wam obojgu z androgEnikiem zrozumieć w sumie
> prosty przekaz tytułu tego wątku? ;P

Na pewno nie uodporni gdyż - jak już wcześniej napisałem - wytresuje
tylko jeszcze doskonalszych oszustów. Nie chodzi o to by ciągle
doskonalić i doskonalić szczepionki lecz o to by usunąć PRZYCZYNĘ, która
powoduje, że ludzie wciąż mają potrzebę oszukiwania i podporządkowywania
sobie innych za pomocą oszustwa. Zastanów się DLACZEGO ludzie dążą do
sprawowania niczym nie skrępowanej władzy? I DLACZEGO - gdy już tę
władzę posiądą - coraz bardziej obawiają się o to by jej nie stracić.
Boją się utracić władzę do tego stopnia, że sa gotowi zabijać; i
zabijają! Ci, którzy mają/mieli niczym nie ograniczoną władzę zabijają /
zabijali na masową skalę...

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018