Re: Granulat (?) w pufie-piłka

Subject: Re: Granulat (?) w pufie-piłka
Newsgroups: pl.rec.dom
From: Akarm <a...@w...pl>
Date: Sat, 7 Oct 2017 22:27:21 +0200

> Usenet to się nazywa. Można kopać głęboko. Pierwszy od ręki:
>
> https://groups.google.com/d/msg/pl.rec.foto.cyfrowa/
pK-6gg9dxks/eTmaEnI63tsJ

Zdaje się, że czytanie ze zrozumieniem też szwankuje. :D
Przecież przytoczony post był moją odpowiedzią na zarzut, że nie znam
znaczenia wyrazu.
Powtórzę raz jeszcze: nigdy nie zwracam ludziom uwagi na błędy. Zawsze
ufam, że rozmówca nie jest nieukiem. Nie jest moją winą, że nieuki
przeważnie atakują, kiedy zaczynam dopytywać o niezrozumiałe wypowiedzi
i często muszę na ich ataki odpowiadać. Cóż, nieuk zwykle nie dopuszcza
myśli, że inni widzą jego tępotę. :/

> Tu masz wszystko w jednym miejscu:
>
> https://groups.google.com/forum/#!search/Akarm$20s%C
5%82ownik

Tak jak napisałem wcześniej.
Widać kilka komentarzy moich wypowiedzi, zarzucających mi brak
znajomości słownika. No i jedynie kilka moich rad na prośby gimbazy o
pomoc. ;) Było to wieele lat temu, kiedy gimbusy na informatyce
dowiadywały się o istnieniu usenetu i na potęgę epatowały bykami i
chamstwem. Wszyscy ich wtedy gasili.

> Kłamczuszek. Pasujesz jak ulał do tych badań, jerk. EOT.

Nawet nie ma sensu komentowanie takiego absurdu...
EOT

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/