Gronkowiec

1. Data: 2002-09-30 21:21:52

Temat: Gronkowiec
Od: "Misiek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam geonkowca skórnego na twarzy brałam autoszczepionkę trochę mi pomogła
ale nie za wiele bardzo proszę pomóżcie mi to zwalczyć!!

pozdrawiam Lidka

2. Data: 2002-10-01 07:29:58

Temat: Re: Gronkowiec
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> Mam geonkowca skórnego na twarzy brałam autoszczepionkę trochę mi pomogła
> ale nie za wiele bardzo proszę pomóżcie mi to zwalczyć!!
>
> pozdrawiam Lidka

Jeśli jesteś z Wrocławia lub okolic, polecam Instytut Immunologii PAN, ul.
Weigla. Jest tam laboratorium bakteriofagowe (jedyne w Europie podobno),
które specjalizuje się w takich "trudnych" zakażeniach, opornych na
antybiotyki.
O.

3. Data: 2002-10-01 18:37:20

Od: "Misiek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki ale nie mieszkam wkoło wrocławia i miałam robioną autoszczepionkę w
zakładzie mikrobiologii UJ w krakowie
Użytkownik Oleńka <o...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anbiea$r8u$...@o...biskupin.wroc.pl...

> [...]
> Weigla. Jest tam laboratorium bakteriofagowe (jedyne w Europie podobno),
> które specjalizuje się w takich "trudnych" zakażeniach, opornych na

Kregoslup
do studentow z akademii w szczecinie ...
Proszę o pomoc.
Cilest, a niektore antybiotyki
co to moze byc?