Gronkowiec zlocisty

1. Data: 2004-08-16 21:40:00

Temat: Gronkowiec zlocisty
Od: "Megash" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robilem jakis czas temu wymaz z twarzy oraz gardla. W obu tych badaniach
wykazano obecnosc gronkowca zlocistego. Dermatolog zapisal mi antybiotyk, na
ktory podobno ta bakteria byla wrazliwa (te badanie - antybiogram, czy cos
takiego). Niestety nie pomogl (Unidox).

Efekt jest taki ze gardlo mnie "swedzi", mam lekka wydzieline z nosa oraz
jak zakaszlne to rowniez pojawia sie drobna wydzielina. Oczywiscie caly czas
problemy z cera.

Co robic???
Jak walczyc??

Czy jest to niebezpieczna bakteria??
Czy gronkowiec moze miec wplyw na zmeczenie/sennosc??? (wykryto go juz
dawno)

--
Megash
poczta lukaszhuchwajdaUSUN(at)wp.pl

2. Data: 2004-08-17 06:58:11

Temat: Re: Gronkowiec zlocisty
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co robic???
> Jak walczyc??

gronkowiec jest trudny do wyleczenia, zazwyczaj bardzo szybko uodparnia się
na brany antybiotyk, jeśli antybiotyki nie skutkują, jedynym wyjściem jest
zrobienie autoszczepionki, nie wiem jakie obecnie są ceny ale efekty są
doskonałe,pozdrawiam A

3. Data: 2004-08-17 07:18:37

Od: "wk_s" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedynym wyjściem jest
> zrobienie autoszczepionki, nie wiem jakie obecnie są ceny ale efekty są
> doskonałe,

Efekty moga byc doskonale lub, jak w moim przypadku, zadne :-(

Pozdrawiam
Krzysiek

4. Data: 2004-08-17 12:13:51

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Efekty moga byc doskonale lub, jak w moim przypadku, zadne :-(

W przypadku mojego psa - efekty zerowe. (autoszczep. robiona w poważnym
instytucie)

Powazny problem - zmeczenie, sennosc
Ścięgno Achillesa - zszywać czy niekoniecznie!!!
sarkoidiza
prosze o opinie
Nawiążemy współpracę z ortodontą i chirurgiem stomatologicznym