Gronkowiec złocisty?

1. Data: 2001-04-06 11:07:05

Temat: Gronkowiec złocisty?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak długo trzeba leczyć to świństwo i jakim antybiotykiem(najskuteczniejszy),
aby mieć pewność, że się to wyleczy?
Do tej pory brałam dalacin c przez dziesięć dni. Niestety nie pomogło.

2. Data: 2001-04-06 11:13:32

Temat: Re: Gronkowiec złocisty?
Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo trzeba leczyć to świństwo i jakim
antybiotykiem(najskuteczniejszy),
> aby mieć pewność, że się to wyleczy?
> Do tej pory brałam dalacin c przez dziesięć dni. Niestety nie pomogło.

Najlepiej zrobić posiewy z gardła, krwi i moczu. Wtedy będziesz wiedziała na
co jest wrażliwy, a na jaki antybiotyk oporny.

Ja leczyłam się kilka miesięcy (najwięcej debeceliną) ;o(( ... w końcu sama
zrobiłam w/w posiewy i skończyło się chyba na vibromycynie i pomocniczo
furaginie (?) (minęło ładnych parę lat).
Miałam zainfekowany cały organizm, a najbardziej układ moczowy.

--
muraska

3. Data: 2001-04-06 12:11:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Apr 2001, muraska wrote:

> furaginie (?) (minęło ładnych parę lat).
> Miałam zainfekowany cały organizm, a najbardziej układ moczowy.

No tak a pytanie bylo o gadlo - tu akurat furagina to sredni
pomysl.

Pewni znacznie lepszy to to aby na pytania odpowiadali moze
niekoniecznie zawsze lekarze ale jesli pacjenci to juz
bardziej zorientowani w danej sprawie. Grupy wsparcia
to jaknajbardziej dobry pomysl i wiele informacji udzielanych
przez osoby zorientowane w chorobach a nie bedace lekarzami
jest bardzo wartosiciowych na tyle, ze i ja sie czegos ucze
ale niektore informacje to nie za bardzo

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-04-06 13:56:06

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
> [...]

jest bardzo wartosiciowych na tyle, ze i ja sie czegos ucze
ale niektore informacje to nie za bardzo

Jesteś lekarzem?
1. Nie widzę pytania o gardło (chodzi o post wysłany przez
a...@p...onet.pl)

2. Jaki sens gdy pacjent pyta o leki innych? Otrzyma odpowiedź i pójdzie do
lekarza i powie: "panie doktorze! proszę wypisać mi ...., bo poradzono mi
ten lek w forum pl.sci.medycyna" ;o))

Myślałam, że to forum jest dla wszystkich, by się wymieniać doświadczeniami.
Dla lekarzy są fachowe na stronach medycznych.
A co do mojej rady ... poradziłam, by zrobiła posiew. Czy to jest zła rada?

--
muraska

reakcja wg. Gella i Coombsa ???
dermatolog-pytanie