Grupa Krwi - PILNE!!!

1. Data: 2003-12-03 07:21:08

Temat: Grupa Krwi - PILNE!!!
Od: "Iwona" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Konrad Ganzke
To: Undisclosed-Recipient:;
Sent: Tuesday, December 02, 2003 5:37 PM
Subject: GRUPA KRWI - PILNE

szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ
Na białaczkę gaśnie dziecko...
nr telefonu do mamy 0 506 124 170

rozeslijcie gdzie mozecie

-----------------
Dostałam właśnie tego mejla.
Ja mam B Rh+ więc niestety nie pomogę, ale może ktoś z Was...

Iwona

2. Data: 2003-12-03 07:33:06

Temat: Re: Grupa Krwi - PILNE!!!
Od: "WOJO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozeslijcie gdzie mozecie
>
> -----------------
> Dostałam właśnie tego mejla.
> Ja mam B Rh+ więc niestety nie pomogę, ale może ktoś z Was...
>
> Iwona

Znowu ktoś się źle bawi !
Olej ten temat - a napewno nie rozsyłaj więcej spamu !
WOJO

3. Data: 2003-12-03 07:41:09

Od: "Iwona" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu ktoś się źle bawi !
> Olej ten temat - a napewno nie rozsyłaj więcej spamu !
> WOJO

Skąd taka pewność?
Wiesz to na 100%?

Iwona

4. Data: 2003-12-03 07:52:25

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" napisała ...

> Skąd taka pewność?
> Wiesz to na 100%?

Pewne jest jedno.
Nawet jeżeli takowe dziecko istnieje, to nie istnieje
możliwość znalezienia dla niego pomocy tą drogą.
Zwróciłaś może uwagę, że nawet nie wiadomo,
o jakie miasto chodzi.

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2003-12-03 07:57:35

Od: "WOJO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd taka pewność?
> Wiesz to na 100%?

Wiem !
Ponieważ krew oddaję w odpowiednim dla tego miejscu, a identyczne posty
otrzymywałem już wielokrotnie od kilku lat.
Jeżeli rzeczywiście chcesz pomóc - idź zrób badania - zostań HDK ;-)
Pozdrawiam
WOJO

6. Data: 2003-12-03 08:24:27

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w tym przypadku grupa krwi to za mało
tu musi sie zgadać "kupa" innych antygenów na krwinkach

w tego rodzaju przeszczepach robi sie je w obrębie rodziny nie ma
rodzeństawa ??

7. Data: 2003-12-03 11:41:11

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bqk32v$58v$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Iwona

> rozeslijcie gdzie mozecie
Poczytaj o łańcuszkach
http://www.ceti.pl/~gralinski/chains/index.html
i powiedz znajomym, że źle robią.
Nawet gdyby apel był prawdziwy i *aktualny* to jest tak napisany, że
nie wiadomo o co chodzi.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

8. Data: 2003-12-03 20:18:08

Od: "grzesiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wirusy.onet.pl/falszywki.html?oid=7283

9. Data: 2003-12-03 22:12:37

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.kkonin.llm.pt> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd taka pewność?
> Wiesz to na 100%?
>
> Iwona
Stacje zajmujące się HDK mają dużo takich wiadomości
od znudzonych internautów, a jakoś do nich nie wpływa
zapotrzebowanie na taką krew...
Pewnie to są "poważni" ludzie pokroju tych, którzy
w systemie Windows co jakiś czas
wynajdują w katalogu systemowym jakiegoś wirusa, którym
okazuje się plik systemowy, który jest zwykle rzadko używany
a jego brak jest dopiero zauważalny, gdy chce się wykonać jakąś
funkcję, którą nieszczęsny podejrzany plik miał wykonać...
Zwykle taki plik na pewno można odszukać postępując wg
załączonej instrukcji... to jest bardzo podejrzane...
ST

10. Data: 2003-12-03 22:46:47

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwona" napisał:
> [...]

Dziewczyna wysłała to w dobrej wierze i ja to doceniam ;-). Wielokrotnie
spotkałem się z podobnymi przypadkami - jednak za pierwszym razem też bym
dał się nabrać. Co prawda jeden z tych przypadków był prawdziwy, jednak
reszta, to głupie żarty a nawet oszustwa. Pewna dziewczyna zadzwoniła pod
wskazany numer i okazało się, że ktoś podał numer telefonu - coś w stylu
"audiotele" i nabijał sobie kasę. Normalnie brak słów...

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

Wysypka
[Wro] Tomografia komputerowa zatok - gdzie?
Barwa glosu
depilacja laserowa
Prosba o ocene badan kardiologicznych