Grupa o dietach

1. Data: 2000-11-14 21:46:40

Temat: Grupa o dietach
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie.
Moze niech ktos stworzy odrebna grupe o dietach, gdzie optymalni, noblisci,
niskobialkowcy, wegetarianie i kociarze beda mogli sie realizowac, a na
pl.sci.medycyna troche sie oczysci klimat.

Adam B.

2. Data: 2000-11-14 22:41:38

Temat: Odp: Grupa o dietach
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8usdc1$eu8$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> niskobialkowcy, wegetarianie i kociarze beda mogli sie realizowac, a na
> pl.sci.medycyna troche sie oczysci klimat.

Oj, nerwowy jesteś, nerwowy. Przecież z nieprawidłowego odżywiania właśnie
żyją lekarze i aptekarze. Pozdrawiam. Agn.

3. Data: 2000-11-15 01:04:30

Temat: Re: Grupa o dietach
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamus" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niskobialkowcy, wegetarianie i kociarze beda mogli sie realizowac, a na
> pl.sci.medycyna troche sie oczysci klimat.

Ależ takie grupy są... i na nich się pisze o przepisach czy tym podobnych.
A tu jest medycyna i omawia się aspekty medyczne, również różnych diet.

4. Data: 2000-11-15 09:34:50

Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Adamus" <a...@m...pl> wrote in message

> Sluchajcie.
> Moze niech ktos stworzy odrebna grupe o dietach, gdzie optymalni,
noblisci,
> niskobialkowcy, wegetarianie i kociarze beda mogli sie realizowac, a na

Prosze mnie nie wrzucac do jednego worka z wyznawcami D.O. Staram
sie nie narzucac na tej grupie z rewelacjami na temat wegetarianizmu

> pl.sci.medycyna troche sie oczysci klimat.

Pozdrawiam,
Gandalf

5. Data: 2000-11-15 09:52:48

Od: b...@k...net.pl (Monika) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niskobialkowcy, wegetarianie i kociarze beda mogli sie realizowac, a na
> pl.sci.medycyna troche sie oczysci klimat.

Jesteś Boski!!! Pomysł genialny!!!!!

Monia

---
http://www.lens.pl Internetowa gazeta srodowiska medycznego
Biezace informacje dla lekarzy, farmaceutow, pielegniarek, administracji

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

6. Data: 2000-11-15 19:39:17

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niskobialkowcy, wegetarianie i kociarze beda mogli sie realizowac, a na
> pl.sci.medycyna troche sie oczysci klimat.

i tak nie zniknę stąd. Pamiętajcie że dietetyka jest ważniejsza od
farmakologii mimo iż wam napisali w reklamówkach leków co innego.
Jacek

PS. bardzo ładne zdanie pojawiło się w tym wątku, aż je pozwolę sobie
zacytować:
"Przecież z nieprawidłowego odżywiania właśnie żyją lekarze i aptekarze. "

Lepiej płacić masarzowi niż aptekarzowi!!!!!!!!!

7. Data: 2000-11-16 14:29:03

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Nov 2000, Adamus wrote:

> [...]
> niskobialkowcy, wegetarianie i kociarze beda mogli sie realizowac, a na
> pl.sci.medycyna troche sie oczysci klimat.

a jak stworzyc nowa grupe?
moze my im ja stworzymy, co?
np o nazwie "diety, a zdrowie"

8. Data: 2000-11-17 00:04:40

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela napisał(a):

> a jak stworzyc nowa grupe?
> moze my im ja stworzymy, co?
> np o nazwie "diety, a zdrowie"

ONI, tzn optymalni mają swoją grupę...Jak weszłam na ICH stronę, to ta grupa
dyskusyjna automatycznie mi się zasubskrybowała- wskoczyła mi jako następna do
moich grup, które ściągam...Mało jednak osób tam pisze i dlatego wolą się
reklamować tutaj, bo chciał nie chciał wszyscy muszą ICH czytać.
Oczywiście zaraz wywaliłam tą grupę, bo nie chę tego czytać.:-)

Kaja

9. Data: 2000-11-17 07:49:03

Od: "Tomek Ogieniewski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie odniesie ŻADNEGO skutku.
Optymalni i tak tu się będą dobijać- tak jak Jehowi pukaja do
drzwi. Nawet gdyby powstała pl.sci.sekty też by się tu wtrącali.
Sprawa beznadziejna.
Najlepiej olewać kompletnie. Chociaż nie zaśmieca się dysku.
Pozdrowienia.
Tomek.

10. Data: 2000-11-17 17:26:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message news:3A147617.D1A3010C@friend.pl...

> ONI, tzn optymalni mają swoją grupę...Jak weszłam na ICH stronę, to ta grupa
> dyskusyjna automatycznie mi się zasubskrybowała- wskoczyła mi jako następna do
> moich grup, które ściągam...

Bredzisz - kliknęłaś na linku rozpoczynającym się od news:
co dodało Ci grupę do kolekcji. Nie dzieje się nic "automagicznie".

> Mało jednak osób tam pisze i dlatego wolą się
> reklamować tutaj, bo chciał nie chciał wszyscy muszą ICH czytać.

Znów brednie. Tamta grupa ma inną tematykę a sci.medycyna inną.
I to jest powód... nie doszukuj się jakichś paranoicznych absurdów.

> Oczywiście zaraz wywaliłam tą grupę, bo nie chę tego czytać.:-)

Wolno Ci.

konflikt serologiczny
lokiec tenisisty
Lekarstwa z ... kotów ?