Re: Grupa psychiatria zamiast psychologia

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Grupa psychiatria zamiast psychologia
Date: Fri, 24 Apr 2020 21:17:46 +0200

Am 24.04.20 um 17:48 schrieb Kviat:
> Prawda li to, że trump zaleca wstrzyknięcie sobie środka
> dezynfekującego, bo to zapobiega koronawirusowi?
>
> Bo ja już powoli zaczynam przestawać odróżniać co jest fejkiem i żartem,
> a co idioci w pokroju mrbluesky i trybuna traktują poważnie.
>
> Help :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Moze psychologia kliniczna?
Ale powracajac do rad doktora Trumpa, dozylnie wstrzykiwac srodki
dezynfekcyjne i dozowanie sobie do woli promienie sloneczne, czyli
ultrafiolet (solarium?), to az dziwne, ze nikt nie dostrzegl
pokrewienstwa "stable genius" z polskim inzynierem Zieba, ktory zaleca
gorace kapiele tudziez infuzje perhydrolu, lewoskretnej witaminy C i
moze cos jeszcze.
Gdyby tak zwolennicy obu wonder doctors poprzestali na sobie, to nie
byloby chyba wielkich strat dla ludzkosci? ;-)

Btw. Chyba Korwin-Mikke rowniez jest zwolennikiem goracych kapieli oraz
ocieplenia klimatu? Jak wielu starszych ludzi lubi cieplo i wygrzewanie
sie na ojczystych plazach. To ze cieplo przyciaga rozne owady, choroby i
drobnoustroje z cieplych krajow, a szarancza i susze zmuszaja ludzi do
migracji, tego chyba nie zauwazyl? ;-)
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".