Grupa zdechła przeze mnie.

11. Data: 2007-11-09 23:08:23

Temat: Re: zdechłam przez siebie.
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Nigdy nie kłamię ani nikogo nie udaję. Jestem dziwna, nie?
> Zdaje się, że to zbyt wielka egzotyka dla Ciebie - to, co mówię i jaka
> jestem, abyś mógł w takie "dziwo" uwierzyć....
> To Ciebie kolnęło, że mi się coś nie podoba, co się podoba Tobie. Z tego
> i tylko z tego powodu atakujesz, zamiast wyłożyć racje. Typowy egoizm.
> Urażone ego. I w dodatku kłamczuszek...
>
> --
> Pokrzywa

Trochę prawdy? - skąd wiesz, CO jest prawdą, zarozumialcze? To tylko
Twoja prawda. Zza niebieskiego okienka.
Nie potrzebuję Twego patcha na moje poglądy, a nigdy nie starałam sie
nim być dla nikogo. W przeciwieństwie do Ciebie.
Nie uciekam. Ten system jest zawirusowany - robię sobie głęboki format...

--
XL parząca

12. Data: 2007-11-09 23:15:02

Temat: Re: Grupa zdechła przeze mnie.
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> powyższe stanowi kolejny dowód

Pierdolisz. //cytat
--
XL wiosenna

13. Data: 2007-11-09 23:15:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Raczej przeciwnie, dobrze o tym wiesz.

powyższe stanowi kolejny dowód

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

14. Data: 2007-11-09 23:34:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Pierdolisz. //cytat

z sensem // cytat

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

15. Data: 2007-11-10 00:06:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> z sensem // cytat

Głos
spoza
sceny:

Sama radość
czytać takie
"dyskusje" ;P

---
Ale czy nie uważacie
że oboje macie nadęte
ciut ego? A ja to już
mam największe... ;P

16. Data: 2007-11-10 00:09:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nim być dla nikogo. W przeciwieństwie do Ciebie.
> Nie uciekam. Ten system jest zawirusowany - robię sobie głęboki format...

A rób rób format mentalny
I tak żaden komputer
sam siebie dobrze
nie sformatuje
Potrzebuje
dobrego
softu

17. Data: 2007-11-10 08:15:42

Od: "Inga" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być dla nikogo. W przeciwieństwie do Ciebie.
> Nie uciekam. Ten system jest zawirusowany - robię sobie głęboki format...

Nie znam Cie ani Ty mnie. Czasem czytam jednak. I nadziwic sie nie moge po
co robisz zamieszanie. Wysylasz kogos do KF by za chwile go stamtad
wyciagnac. Stwierdzasz 'Bye' po czym nie mijaja dwie godziny i znow jestes
podpieta pod kilkoma wypowiedziami- po co pytam? Zachowaj resztki godnosci i
albo odejdz raz na zawsze, albo przestan generowac zupelnie niepotrzebne
posty.

Inga

18. Data: 2007-11-10 08:34:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Inga" <...@...pl> wrote in message

> [...]
> i albo odejdz raz na zawsze, albo przestan generowac zupelnie niepotrzebne

Nikogo nie wysyła do KF - od tego są inne - to one robią zamieszanie.
A XL cierpi z powodu rozstania ze mną.
Od początku świata mi przeznaczona, ale ciagle kombinuje...

19. Data: 2007-11-10 10:00:02

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inga napisał(a):
> [...]
> albo odejdz raz na zawsze, albo przestan generowac zupelnie niepotrzebne

Spierdalaj. //nie cytat

--
XL wiosenna

20. Data: 2007-11-10 10:16:44

Od: "Inga" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spierdalaj. //nie cytat
>
> --
> XL wiosenna

Widzisz, ja nie mam czasu na dyskusje z osobami, ktore nic ze soba nie
reprezentuja a poziom ich wypowiedzi plasuje sie dalko, daleko za tym,
ktorego mozna sie spodziewac przebywajac wsrod naprawde inteligentnych
ludzi.
Dlatego ja w przeciwienstwie do Ciebie jak Cie wrzuce do KF juz stamtad nie
wyjdziesz, zatem nie musisz sie nawet silic na 'wyszukana' riposte.

Pięć minut rozmowy z glupcem wystarczy by zidiociec na rok //cytat.

Inga

Shrek 3
Czy poza dziadziusiem
SYLKA !!!