Grupowe boty

21. Data: 2020-05-28 04:08:58

Temat: Re: Grupowe boty
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-27 08:46, m...@g...com wrote:
> //tylko przypomne...
> ---
> Ale to som tylKO ludzkie wymysly o Bogu.
> Gnostyckie w dodatku...
> Wezze ich nie kanonizuj
> POdajonc do wierzenia ;P

Mozna pomedytowac troch i poprosic o pomoc wlasnom intuicje...

//tylko pod rozwage, podaje...

22. Data: 2020-05-29 07:20:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mozna pomedytowac troch i poprosic o pomoc wlasnom intuicje...

//tylko pod rozwage, podaje...
---
Mozna, jesli siem nie wierzy w Realnego Boga...
Sprobuj kiedys Medytacji w Imie Jezusa Chrystusa
Proszac Go o Jego Swietego Ducha POznania...Boga

23. Data: 2020-05-29 19:02:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 07:20, m...@g...com wrote:
> [...]
> Mozna, jesli siem nie wierzy w Realnego Boga...
> Sprobuj kiedys Medytacji w Imie Jezusa Chrystusa
> Proszac Go o Jego Swietego Ducha POznania...Boga

//dlaczego 'moze' ?

Robie to nieustannie od wielu lat...!

24. Data: 2020-05-29 19:04:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-29 19:02, Izaura wrote:

> //dlaczego 'moze' ?
>
> Robie to nieustannie od wielu lat...!

//tylko mnie nie tlumacz, ze nawiedza mnie demon z UFO!

25. Data: 2020-05-31 12:17:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//dlaczego 'moze' ?

Robie to nieustannie od wielu lat...!

//tylko mnie nie tlumacz, ze nawiedza mnie demon z UFO!
---
POki wyznajesz reinkarnacjem jest to jakies wytlumaczenie ;P
Jezus zalatwil nam miejsca w Domu Ojca od pierwszego razu
I nie trzeba ani nie da siem na to zasluzyc "karmicznie" ;)

26. Data: 2020-05-31 18:49:03

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> https://oko.press/dziesiatki-milionow-wpisow-z-fake-
newsami-o-koronawirusieutm_sourcefacebookutm_mediumg
roupsutm_campaigngroups-fb

> "Według analityków z Carnegie Mellon University

Kogo to obchodzi?

Otóż nikogo.

27. Data: 2020-06-01 00:17:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-31 12:17, m...@g...com wrote:
> [...]
> Jezus zalatwil nam miejsca w Domu Ojca od pierwszego razu
> I nie trzeba ani nie da siem na to zasluzyc "karmicznie" ;)

Jednak, struktury karmiczne Ziemi som juz zupelnie wyczerpane i zbliza
siem zaglada...

//pisane w 1992 roku

"Potencjał duchowy nagromadzony przez świętych, jasnowidzących i
założycieli światowych religii jest obecnie prawie zupełnie wyczerpany,
a nierozwinięte myślenie strategiczne stanowi ogromne niebezpieczeństwo.
Kolosalne możliwości bioenergetyki są kierowane nie na rozumienie
otaczającego nas świata, na przewidywanie i ostrzeganie przed
nadciągającymi problemami, ale na rozwiązywanie prymitywnych
taktycznych, bieżących zadań. Ludzkość zbliżyła się do tej granicy, za
którą jest albo duchowe odrodzenie, albo zagłada. Ratunek zależy od
osobistego duchowego poszukiwania każdego człowieka, zdania sobie sprawy
z tego, na ile każdy z nas jest odpowiedzialny za losy ludzi i istnienie
wszechświata. "

//i dalej...

"Analizując struktury pola społeczeństwa i ludzkości, a także informację
otrzymaną z różnych źródeł, doszedłem do wniosku, że w ostatnich stu
pięćdziesięciu latach poziom agresji ludzkości coraz bardziej wzrasta, a
ponieważ blokady pomiędzy podświadomością i świadomością są niszczone,
następuje intensywny wzrost podświadomej agresji. Nasza agresja przenosi
się na poziom pola, do wszechświata. W celu zatrzymania tego procesu, od
jesieni 1995 roku - sądząc po wynikach moich badań, powinny się włączać
programy samozagłady ludzkości. W takich warunkach będą mogli przetrwać
i przeżyć tylko ludzie ze zbalansowanymi strukturami duchowymi.
Bardzo bym chciał, żeby ta prognoza była błędna i się nie potwierdziła,
ale dzisiaj jest na to mała nadzieja. "

Siergiej_Łazariew_-_Diagnostyka_karmy__tom_1_-_Syste
m_samoregulacji_pola
str. 42

//https://docer.pl/doc/xx111

28. Data: 2020-06-01 01:19:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jednak, struktury karmiczne...
---
Ty jednak serio nie z Tym! Jezusem te medytacje robisz ;)

29. Data: 2020-06-01 05:00:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-01 01:19, m...@g...com wrote:

> Jednak, struktury karmiczne...
> ---
> Ty jednak serio nie z Tym! Jezusem te medytacje robisz ;)

""Nie można jednocześnie służyć Bogu i mamonie" - mówił Chrystus. Dwa
tysiąclecia temu połączenie tych przeciwnych tendencji było niemożliwe w
trakcie życia jednego człowieka. Teraz świat się zmienił, zmieniła się
prędkość wahadła bez wzajemnego niszczenia, to znaczy wzajemnego
przechodzenia materii w informację. Wzwiązku z powyższym można
powiedzieć, że człowiek, któremu w najbliższych latach jest sądzone
przeżyć, powinien być jednocześnie święty, zwyczajny i przedsiębiorczy.

Każdy człowiek powinien zostać świętym stale podwyższającym stopień
świętości, poznania świata, wyjścia na wszechświat, jednocześnie
samorealizującym się w życiu emocjonalnym i praktycznym. Cywilizację
wciąż powinna zasilać kultura. Priorytetem w systemie wartości powinna
być świętość, a nie praktyczność, ponieważ kosmos jest pierwotny, a
cywilizacja wtórna. "

Siergiej_Łazariew_-_Diagnostyka_karmy__tom_1_-_Syste
m_samoregulacji_pola
str. 17

//https://docer.pl/doc/xx111

30. Data: 2020-06-02 15:43:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Masz [lub Lazariew ma] bledny oglad tak swietosci jak i mamony ale coz POradzic,
gnoza nie siega do zrodla Ducha Sw tylKO ludzkich [oby tylKO] wizji i wyobrazen.

Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]
W POlskim BIPie KOntrakt na chipy/implanty do wykrywania i monitorowania "covida" [DlaCalejPOpulacji]
Wiewiórka