Grupy dyskusyjne to fajna sprawa jest

1. Data: 2008-08-08 15:10:03

Temat: Grupy dyskusyjne to fajna sprawa jest
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie? ;>
--
"Obłęd polega na powtarzaniu tych samych zachowań w nadziei, że dadzą
inne rezultaty."

2. Data: 2008-08-08 16:11:51

Temat: Re: Grupy dyskusyjne to fajna sprawa jest
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sie, 17:10, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:
> No nie? ;>

Jakbyś był Skajkiem, tobym Ci odpowiedziała // tu emotek domyślny - z
jęzorkiem

3. Data: 2008-08-08 16:23:47

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> No nie? ;>
Jakie kodowanie znaków najlepiej ustawić? Chodzi mi o to że udzielam sie
zarówno na polskojezycznych grupach jak i anglojezycznych...

4. Data: 2008-08-08 16:25:38

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Jakbyś był Skajkiem, tobym Ci odpowiedziała // tu emotek domyślny - z
> jęzorkiem

Ty jestes jedyną dziewczyna tutaj? :> dziwie sie że nikt Cie nie
molestuje ;d

5. Data: 2008-08-08 17:02:42

Od: krzysztofce <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> No nie? ;>
nie. grupy dyskusyjne, USENET sa do dupy

6. Data: 2008-08-08 17:33:23

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysztofce pisze:
> nie. grupy dyskusyjne, USENET sa do dupy

Dlaczego? Jest jakas alternatywa dla nich?

7. Data: 2008-08-09 18:58:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Aug 2008 18:25:38 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> Ty jestes jedyną dziewczyna tutaj? :> dziwie sie że nikt Cie nie
> molestuje ;d

Nie jestem jedyną i nie jestem dziewczyną, no, może powiedzmy, że
STOSUNKOWO niedawno jeszcze byłam.//emotek domyślny
Molestowanie... hmmm... mam tu u niektórych szanse na mocniejsze wrażenia
typu oberwanie z pięści, gdyby to był real, oczywiście. //emotek domyślny
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

8. Data: 2008-08-09 19:51:16

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> typu oberwanie z pięści, gdyby to był real, oczywiście. //emotek domyślny

Ostatnio ogladalem dokument o transseksualistach, prze-wa-lo-ne

9. Data: 2008-08-09 20:09:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Aug 2008 21:51:16 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> Ostatnio ogladalem dokument o transseksualistach, prze-wa-lo-ne

Cha cha cha, wiedziałam, że pomyślisz akurat o transseksualistach.
Ale ja nie zmieniłam płci, lecz tylko przestałam być dziewczyną (czyli
młódką) jakiś czas temu - z położeniem nacisku na "jakiś czas temu"
//emotek domyślny podwójny
A co do pięści - to się tyczyło damskich bokserów tu obecnych, co mi się
deklarowali. Ale to inny wątek.

10. Data: 2008-08-09 20:13:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.