Re: Gruszka ptorafuntowa?

Data: 2018-09-26 09:33:46
Temat: Re: Gruszka ptorafuntowa?
Od: i...@g...pl

Przyznam się, że pobiegłam do ogrodu i znalazłam kilka zupełnie zgniłych owoców tej
jabłonki, które rozbebeszyłam i wyjęłam z nich pestki. Pestki już w doniczce, ale nie
mam zbyt dużej nadziei na cokolwiek.
No ale z drugiej strony - przecież te samosiewy to raczej nie ze zdrowiuśkich owoców
powstają, lecz właśnie z tych całkowicie zgniłych pestki wypadają i w ten sposób się
w ziemi znajdują...