Grypa?

1. Data: 2012-08-10 17:20:08

Temat: Grypa?
Od: Dziadek <d...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwie osoby oddalone od siebie 100km [nie kontaktowały się ], prawie
takie same objawy.Temperatura w nocy powyżej 39 [rano 36,6],brak
łaknienia i prawie nic nie jedzą [płyny głównie i to z oporami],bardzo
duże bóle mięśni [stawów?] poniżej kolan, kark,kręgosłup piersiowy. Przy
podwyższonej temperaturze dreszcze i skok tętna do 110.Ciśnienie OK.
I tu mam dwa pytania. Co to może być jeśli nie ma kataru, bólu gardła,
kaszlu,...?
Drugie pytanie jakie mi się nasuwa , to..." gdyby było gdzieś miejsce w
necie, gdzie chorzy zrzucaliby informacje o bieżących chorobach, to być
może kolejny delikwent trafiłby na informacje i wiedział co go czeka w
chorobie...[?] Za duże marzenia ?

Dziadek

2. Data: 2012-08-11 14:06:24

Temat: Re: Grypa?
Od: Dziadek <d...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek napisał:
> [...]
> necie, gdzie chorzy zrzucaliby informacje o bieżących chorobach, to być
> może kolejny delikwent trafiłby na informacje i wiedział co go czeka w

Sytuacja po kilku dniach nieopanowana.Ale trafiono na nowy szczegół.
Mocz mętny jakby z gliną rozmieszał! :{ Ale znów niejasna sytuacja, bo
nie ma żadnych objawów [prócz mętności]chorób nerek! Nie ma pieczenia,
nie ma bólu w okolicach nerek , pęcherza...itd,...
Weekend i lekarz pierwszego kontaktu nie przyjmuje-zdaje się, że w
poniedziałek trza będzie iść do lekarza... A Wy macie jakieś podejrzenia ?

Dziadek

3. Data: 2012-08-11 16:45:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-11 16:06, obywatel Dziadek uprzejmie donosi:

Umrze.

qr.a mspanc

4. Data: 2012-08-11 18:00:11

Od: Dziadek <d...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2012-08-11 16:06, obywatel Dziadek uprzejmie donosi:

> Umrze.
>
> qr.a mspanc

Też tak podejrzewałem. W okropnych męczarniach.

Córce przez telefon podałem, że smród rozkładającego się ciała będzie
informacją, że coś ze mną nie tak się dzieje.

A swoją drogą to chyba naszych siatkarzy się naoglądałeś, że masz taki
wisielczy humor

Dziadek

5. Data: 2012-08-11 18:43:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-11 20:00, obywatel Dziadek uprzejmie donosi:

> [...]
> informacją, że coś ze mną nie tak się dzieje.
>
> A swoją drogą to chyba naszych siatkarzy się naoglądałeś, że masz taki

A przepraszam, nie wiedziałEm, że Ty z frakcji nieśmiertelnych.
Tu, niestety, lekarze pierwszego kontaktu już też zeszli.
Z dyżuru.

qr.a
--
Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

Złamanie L1 z wydzieleniem odłamu - poważne to?
Tomograf - wynik badania
Tętno 48
[info] Leczenie nietrzymania moczu u kobiet
Tarczyca - wyniki badań.