Grypa + dieta

1. Data: 2002-04-22 13:23:26

Temat: Grypa + dieta
Od: "Bonar" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Czy macie moze doswiadczenia, jaka dieta jest najlepsza w czasie walki z
grypa? Wiem, ze czosnek, ale nie mozna go duzo zjesc. Co do plynow - sprawa
jasna: duzo pic. Ale co dalej? Lepsze jajka, ser, warzywa czy mieso?
Z gory dziekuje,
[zakatarzony]
Bonar

2. Data: 2002-04-22 13:44:46

Temat: Re: Grypa + dieta
Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bonar <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa12l6$3j9$...@n...onet.pl...
> [...]
> grypa? Wiem, ze czosnek, ale nie mozna go duzo zjesc. Co do plynow - sprawa
> jasna: duzo pic. Ale co dalej? Lepsze jajka, ser, warzywa czy mieso?

Jak Ci powiem ze glodoweczka jest
nr jeden to mi chyba nie uwierzysz.
Czyli zero jadla duzo czystej wody.
Przynajmniej takie jest zdanie moje,
wielu innych i prawdopodobnie
Twoj organizm tez Ci to podpowiada.

pozdrawiam Chaciur

3. Data: 2002-04-22 20:23:15

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

-------
> pozdrawiam Chaciur

Ale głodówka to Dieta Optymalna dr Kwaśniewskiego - spala się zapasy
tłuszczu (po uprzednim spaleniu zapasów glikogenu).
Żurek Janusz

4. Data: 2002-04-22 22:15:36

Od: "Neczka" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Ci powiem ze glodoweczka jest
> nr jeden to mi chyba nie uwierzysz.
> Czyli zero jadla duzo czystej wody.
> Przynajmniej takie jest zdanie moje,
> wielu innych i prawdopodobnie
> Twoj organizm tez Ci to podpowiada.

Zgadzam sie w calej rozciaglosci: przedwczoraj mialam katar, jestem 3 dzien
w trakcie glodowki, dzis juz nie ma sladu po katarze a i czuje sie znacznie
lepiej :-).
Poza tym, jak sie ma grype to i sie pewnie ma goraczke, a jak sie ma
goraczke, to sie nie ma apetytu - to chyba o czyms swiadczy, nie?

Neczka.

5. Data: 2002-04-23 10:05:36

Od: "Bonar" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poza tym, jak sie ma grype to i sie pewnie ma goraczke, a jak sie ma
> goraczke, to sie nie ma apetytu - to chyba o czyms swiadczy, nie?

No dobra, a jesli dochtor zaordynowali antybiotyk, to tez mam nic nie jesc?
pzdr
Bonar

6. Data: 2002-04-23 11:14:29

Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bonar <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3be2$n8f$...@n...onet.pl...

> No dobra, a jesli dochtor zaordynowali antybiotyk, to tez mam nic nie jesc?

To juz gorsza sprawa. Musialbys to skonsultowac
z lekarzem. Wystepuje tu jednak paradoks, bo jak
mysle lekarz, ktory przepisuje antybiotyki nie
popiera glodowki i na odwrot.
W dziecinstwie najadlem sie antybiotykow
do syta i wstrzyknieto mi ich pelna d....e .
Teraz sie uodpornilem i nie choruje, tfu tfu odpukac.
Jak juz zaczales brac te piguly to powinienes skonczyc,
moim zdaniem.
Ale na przyszlosc to radze poczytac troche o glodowce,
robic sobie profilaktycznie np. raz w tygodniu jeden dzien
i raz do roku cos dluzszego. I zegnajcie antybityki ...

pozdrawiam Chaciur

7. Data: 2002-04-23 11:14:48

Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Żurek <j...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@k...net.pl...
> [...]
> >

> Ale głodówka to Dieta Optymalna dr Kwaśniewskiego - spala się zapasy
> tłuszczu (po uprzednim spaleniu zapasów glikogenu).

? chyba brakuje 'nie'.
Do czego zmierzasz?

pozdrawiam Chaciur

8. Data: 2002-04-23 11:33:35

Od: "Stanisław Gołąb" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na przyszlosc to radze poczytac troche o glodowce,
> robic sobie profilaktycznie np. raz w tygodniu jeden dzien
> i raz do roku cos dluzszego. I zegnajcie antybiotyki ...

...za to witaj gruźlico !

Stanisław Gołąb

9. Data: 2002-04-23 12:21:21

Od: "chaciur" <g...@w...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stanisław Gołąb <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3gpr$4ad$...@h...uw.edu.pl...

> ...za to witaj gruźlico !

;) Rozumiem ze to taki zarcik.
Gruzlica moze sie objawic z niedozywienia,
a nie glodowki.

pozdrawiam Chaciur

10. Data: 2002-04-23 14:11:00

Od: "Neczka" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...za to witaj gruźlico !

Nie jest to moja pierwsza glodowka, a jeszcze jakos na gruzlice nie
zapadlam - wiem, bo wlasnie robilam badania.

Ciekawe, co?

Neczka.

zaczynam dziete ;)
wegle, cukry, cukierki:-)