Grzech pierworodny

91. Data: 2015-10-02 14:19:38

Temat: Re: Grzech pierworodny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Oct 2015 09:08:57 +0200, zdumiony napisał(a):

> Ten obrazek tak Ci się nie podoba?
> https://www.radiolodz.pl/posts/16182-idz-do-kosciola
-nie-czekaj-az-cie-zaniosa

Owszem. Paskudztwo. Wszystko jak pisałam. Ludziom też się nie podoba jak
widać.

92. Data: 2015-10-02 14:20:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Oct 2015 09:29:33 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Ja myślę, że nie da się internetem zastąpić osobistego uczestnictwa we mszy
> świętej

Oczywiście, ale jak tak brać dokłądnie, to nawet osobiste jest tylko za
pośrednictwem :-)

93. Data: 2015-10-02 15:05:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Fri, 2 Oct 2015 07:23:43 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Przechujowe? - nie widzisz tego przechuja w sobie?

W życiu bym nie zadał takiego gównianego* pytania.

*skoro przechuj ci nie pasuje

94. Data: 2015-10-02 15:07:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

Dnia Fri, 2 Oct 2015 07:28:33 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>A cóż ja ci poradzę, osiołku, że niczego nie rozumiesz?

Brrrrr, nawet nie chce rozumieć mroczności twego przewodnika. BTW na twoje
szczęście ty tez nie rozumiesz :-)

95. Data: 2015-10-02 21:48:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To jest obrzydliwe dlatego, że tzw chów wsobny to wylęgarnia i przekaźnik
> wad genetycznych.

To inny aspekt tej sprawy. Powinno się ich postawić nago pod pręgierzem.
Oboje. Kto ma chęć- niech obrzuca ich fekaliami.

--

Chiron

96. Data: 2015-10-02 22:31:52

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To jest obrzydliwe dlatego, że tzw chów wsobny to wylęgarnia i przekaźnik
> wad genetycznych.

Robiłaś jakoweś badania na temat wad genetycznych u potomstwa takich
związków?

A może potrafisz zaprezentować wyniki jakichś obcych badań?

A może chodzi tylko o to, że trzęsiesz du.. przed ewentualną zmianą
systemu społecznego z niewolniczego na równościowy, gdyż przestałabyś
być panią wśród nadskakujących Ci niewolników? No i musiałabyś wtedy
rzeczywiście pracować na siebie a nie zmuszać innych by pracowali na
Ciebie i wykorzystywać ich.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

97. Data: 2015-10-02 22:38:09

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-02 o 06:52, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Niepytany? Przecież tp mnie zadajesz wiele pytań.

pytanie generalnie jest ci niepotrzebne do udzielenia odpowiedzi. Ba!
nie jest ci nawet potrzebne do przeprowadzenia pełnej psychoanalizy
nieszczęśnika, którego sobie upatrzysz.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

98. Data: 2015-10-02 22:54:07

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-02 o 22:31, LeoTar pisze:

> Robiłaś jakoweś badania na temat wad genetycznych u potomstwa takich
> związków?
>
> A może potrafisz zaprezentować wyniki jakichś obcych badań?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Chów_wsobny
http://www.ferretta.pl/zdrowie/wady-genetyczne/inbre
d/
https://migg.wordpress.com/2009/04/20/upadek-genomu-
habsburgow/
http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news,405058,s
tatystycznie-ojcowie-maja-lepsze-geny-niz-pozostale-
samce.html
http://ro.com.pl/o-tym-dlaczego-naukowcy-podgladaja-
chrzaszcze-in-flagranti/01120887
http://www.newsweek.pl/polecamy/niebezpieczne-zwiazk
i,4041,1,1.html

masz chory człowieku

99. Data: 2015-10-02 22:59:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Oct 2015 21:48:53 +0200, Chiron napisał(a):

> To inny aspekt tej sprawy.

Raczej nie. Dzisiejsza tzw dezaprobata społeczna dla kazirodztwa to
ucywilizowana forma reakcji - ale wywodzi się z doświadczenia na
dotychczasowej przestrzeni rozwoju gatunku ludzkiego.

100. Data: 2015-10-02 23:21:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- ukryj cytowany tekst -

"

To inny aspekt tej sprawy. Powinno się ich postawić nago pod pręgierzem.
Oboje. Kto ma chęć- niech obrzuca ich fekaliami. "

A nie lepiej spalić na stosie to taka sprawdzona w miłosierdziu katolicka metoda?

Idoktrynacja
Rolnicy dostają dotacje
Pożyczone z sąsiedniej grupy
Kastrowanie kobiet polskich