Grzejnik łazienkowy - jednopunktowe podłaczenie

1. Data: 2007-02-25 11:34:32

Temat: Grzejnik łazienkowy - jednopunktowe podłaczenie
Od: "Ghost" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Widziałem kiedys jednopunktowe podłaczenie grzejnika łazienkowego - taki
kombajn. Dochodza rurki z ciepla i zimna woda - i wchodza do grzejnika,
przez jeden punkt. Podlaczenie jest od dolu i ciepla woda jest "wpuszczana"
taka dodatkowa rurka na nieco wyzszy poziom niz pobierana zimna (rurka z
ciepla woda jest wkladana koncentrycznie do pionowej rurki kaloryfera). No i
klopt z tym, ze nie umiem tego nigdzie znalesc, a potrzebuje miec takie
wlasnie podlaczenie. Czy wie ktos moze o czym mowa - nazwa urzadzenia/firmy?
Ewentualnie gdzie to mozna dostac?

TIA

Pozdrawiam,
Ghost

2. Data: 2007-02-25 13:54:29

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 12:34, "Ghost" <m...@...com> wrote:
> [...]
> wlasnie podlaczenie. Czy wie ktos moze o czym mowa - nazwa urzadzenia/firmy?

- Prawdopodobnie coś takiego właśnie mam w pokoju:)( chwilowo, przed
umieszczniem w łazeince:). Na opakowaniu pisze:
Stalowy grzejnik drabinkowy Alterna

Instal-Projekt Gawłowscy, Ścierzyńscy Sp.j.
ul. Lipowa 37
87-800 Włocławek
www.instalprojekt.com.pl

dystrybutor to:
tadmar
www.tadmar.pl
Z tym, że tadmar to raczej hurtownia takich materiałów, więc mogą być
problemy z zakupem przez Ciebie jako detalistę.
Mam nadzieję, że to o to chodzi:)
Pozdrawiam
est

3. Data: 2007-02-25 14:54:53

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <1...@p...googlegroups.co
m>
poranna.kawa pisze, co następuje...
> [...]
> Z tym, że tadmar to raczej hurtownia takich materiałów, więc mogą być
> problemy z zakupem przez Ciebie jako detalistę.

mi się udało w tadmarze katowickim kupić jako osoba fizyczna, z tym, że
musiałem szanownej pani sprzedawczyni powiedzieć, że to co chcę (zawór
bezpieczeństwa firmy SYR) jest niemożliwe do kupienia w zwykłym sklepie.

pzdr, szadok
--
przy odpowiadaniu na priv usuń cyfry z mojego adresu
"To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami"

4. Data: 2007-02-26 08:58:10

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Od strony fizyki nie mam przekonania, bo gorąca woda zasilająca chłodzi się od
chłodnej wody powracającej już w tym
przyłączu i na odwrót, to chyba taki niezamierzony wymiennik ciepła, darowałbym
sobie...
JaC

It has removed 3135 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

5. Data: 2007-02-26 20:10:51

Od: "Ghost" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Kwestia izolacji na przylaczu - poza tym "wspolny tor" jest znikomo krotki,
wiec zaden to wymiennik.

Zmiana koloru drewna sosnowego
Meble łazienkowe na wymiar (Wrocław)
30-letni zimny dom