Grzybica jamy ustnej

1. Data: 2008-08-18 21:02:16

Temat: Grzybica jamy ustnej
Od: Kinky <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Sprawa wyglada tak, ze mam grzybice jamy ustnej, najprawdopodobniej w
wynku stosowania leku na astme flixotide - znany z tego, ze ja powoduje.
Bylem u lekarza, zmienil lek a na grzybice dostalem plukanie nystatyna.
Plukalem i wygladalo na to, ze przeszlo ale po kilku dniach znowu pojawil
sie bialy nalot+male ranki w jamie ustnej.
Problem w tym, ze niedlugo mam wyjazd (3 tygodnie) pod namiot i to w
takie miejsce, ze dalsza kuracja nystatyna odpada (jest to lek
lodowkowy). Czy mozecie polecic mi cos bez recepty do plukania co
pozwolilo by mi walczyc z tym dziadostwem a przynajmniej nie dopuscilo do
postepow grzybicy w ciagu tych 3 tygodni? Wyjazd juz w sobote.

Dzieki z gory.

2. Data: 2008-08-19 10:49:19

Temat: Re: Grzybica jamy ustnej
Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie polecic mi cos bez recepty do plukania co
> pozwolilo by mi walczyc z tym dziadostwem a przynajmniej nie dopuscilo do
> postepow grzybicy w ciagu tych 3 tygodni?

Spirytus.

Pozdrawiam,
Michał

3. Data: 2008-08-19 11:29:12

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja przy identycznej płukałem usta środkiem Corsodyl. Flixotide brałem nadal
z tym, że teraz pamiętam o starannym płukaniu. Paskudztwo ustąpiło po
jakichś 10 dniach i jest spokój. Moja lekarka zapowiedziała, że jeżeli będę
nawroty to zamienimy Flixotide na inny środek w którym jest jakby
"pro-steryd" który dopiero w organizmie się przekształca w steryd i nie
powoduje żadnych drożdżyc. Nazwy tego leku niestety nie pamiętam ale nie
było potrzeby zamiany.
Jacek

Kolonoskopia
wpływ komórki na mózg (rak mozgu)
Problemik
Swędzenie uszu
[gdzie] poradnia leczenia uzaleznien w trojmiescie