Grzybica skory

1. Data: 2009-03-03 15:10:09

Temat: Grzybica skory
Od: "Adam" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
złapałem od zwierzaka grzybice skorna. Mam na plecach 1 zmiane wielkosci
monety 20gr (poki co ta 1). Pytanie, czym mozna to sprobowac posmarowac. Nie
chce pakowac w siebie od razu lekow, moze sie uda jakos to zwalczyc
zewnetrznie.
Czy przemywanie takiej zmiany spirytusem pomoze, czy tez nie jest wskazane.
Zastanawialem sie nad undofenem w sprayu, niby do stop ale przeciez to skora
albo moze daktarin w pudrze?
Moze ktos ma jakies doswiadczenia i moze cos doradzic.
pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2009-03-03 15:56:18

Temat: Re: Grzybica skory
Od: krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taka maść, biało żółte opakowanie, pimafukrot czy jakoś tak. Pomaga
na takie dolegliwości.

--
krzysiek82

3. Data: 2009-03-03 21:52:30

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...com> napisał(a):

> Moze ktos ma jakies doswiadczenia i moze cos doradzic.

Wystarczy pójść do apteki i spytać o kremy przeciwgrzybicze - np. nizoral w
kremie czy daktarin - tez w kremie. Już zacząłbyś kurację, zamiast pytać w
internecie...

Ania

4. Data: 2009-03-05 18:56:09

Od: "agusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości
> jest taka maść, biało żółte opakowanie, pimafukrot czy jakoś tak. Pomaga
> na takie dolegliwości.
>
> --
sprzedaż wyłącznie na receptę

5. Data: 2009-03-05 20:17:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprzedaż wyłącznie na receptę

Nie prawda. Są dwa. O mniejszym i większym stężeniu (na paznokcie).
Ten pierwszy jest bez recepty, drugi na.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

Jakie probiotyki i srodki na odbudowe jelit?
oslabienie przemeczenie - cos na wzmocnienie
Kardiowersja migotania przedsionków
Złe samopoczucie, otępienie i inne nieciekawe objawy - prośba o naprowadzenie na trop
SZUKAM pracy w NZOZ`ie jako informatyk...