Grzybienie

1. Data: 2006-08-18 21:04:56

Temat: Grzybienie
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam miniaturowych odmian grzybieni.
Może ktoś uprawia i chce się za coś wymienić? lub zna wypróbowaną*
miniaturkę?

*wypróbowaną = sprawdzoną w praktyce, nie w Googlach.

Pozdrawiam
piotrs

2. Data: 2006-08-18 21:39:52

Temat: Re: Grzybienie
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> [...]
> miniaturkę?
>
> *wypróbowaną = sprawdzoną w praktyce, nie w Googlach.

Chyba najbardziej sprawdzona w Polsce jest "Aurora".

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

3. Data: 2006-08-18 21:49:44

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 18 Aug 2006 23:39:52 +0200, na pl.rec.ogrody, AurorA napisał(a):

> Chyba najbardziej sprawdzona w Polsce jest "Aurora".

Chętnie się za coś wymienię jeśli masz na zbyciu.

Dziękuję za informację.

Pozdrawiam
piotrs

4. Data: 2006-08-19 11:37:24

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Chętnie się za coś wymienię jeśli masz na zbyciu.
>
> Dziękuję za informację.

Niestety nie mam.
Zobacz link "sklep" w stopce
-obecnie lilie są na wyprzedaży - jest też parę miniaturek.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

5. Data: 2006-09-26 17:24:36

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nadal szuka Pan karłowego grzybienia. Ja uprawiam takie we wkopym w ziemię
kotle na wodę i mam sadzonkę na wymianę.

[ot] ale dzis wiało w świętokrzyskim!!!
nie śmiać się! :-(((
Co posadzic teraz?
JESTEM CIEKAWY, CZY...