Grzyby

1. Data: 2003-09-18 14:24:57

Temat: Grzyby
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje jakiegoś dobrego przepisu na zrobienie cos z grzybami :)

1. Data: 2003-09-18 17:07:56

Temat: Re: Grzyby
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

bylo tu w ostatnim czasie duzo o kurkach, ale mozna by to przerobic i z
normalnymi (?)

Monika

1. Data: 2003-09-18 23:18:31

Od: "Another" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <m...@o...pl> w artykule
news:bkcf8o$pu3$1@nemesis.news.tpi.pl napisał...
> potrzebuje jakiegoś dobrego przepisu na zrobienie cos z grzybami :)

Można wyleczyć.
Reklamują mnóstwo środków dostępnych w aptekach bez recepty...

:)

1. Data: 2003-09-27 01:10:06

Od: "Waldemar Filipczak" <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim .. wszystkie! grzyby sa jadalne... tylko, ze niektore ..raz
w (tym) zyciu.
Co robic?
1.Zamarynowac!
2.Maslaki: dusic z maselkiem, cebulka i smietanka!!
3.Rydze na patelnie!
4,.Ususzyc!!
5. Kanie- w ciasto!
6. Zupa z kurek sni mi sie po nocach (nie to nie niestrawnosc, a wrecz
przeciwnie)
Na grill'u tez pyszne - Portabella Mushrooms

1. Data: 2003-09-28 19:09:19

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę prosić przepis na marynowane grzyby?

Anna Styś

1. Data: 2003-09-29 07:36:13

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę prosić przepis na marynowane grzyby?

Anna Styś

RE: Widzieliscie
pasztet z pieczarek - zgubiłam przepis :-/
Dlaczego opadły?
kwaszona/kiszona
fettuccini alfredo