Grzyby - Idzie Zima !!

21. Data: 2013-10-10 14:27:06

Temat: Re: Grzyby - Idzie Zima !!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-10 13:28, Ikselka pisze:

> Nie, w ciepłej nie ginie. Ale się nieźle zmywa i idzie w rury :-]

> We wrzatku ginie. Jednak siuśki i kupy zwierzęce na niemytym grzybku nie są
> bardzo dobrą przyprawą... ja w każdym razie nie preferuję.

A kto mówi o gotowaniu niemytych?

Ewa

22. Data: 2013-10-10 17:16:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GalAnonim <s...@s...pl> 2013-10-09 07

zamrażary. Jak je uprzednio umyjecie, to będziecie miały ryby/warzywa mrożone.

Bigosa.

> ja tylko oczyszczam grzyby na sucho (trawy, liście ziemia) i tak mrożę,
> od lat, i są genialne po wrzuceniu do zupy, bigosu,... w pełni popieram :)"

Czy powyżej coś było o myciu przed gotowaniem?

23. Data: 2013-10-10 17:36:00

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.10.2013 17:16, Ikselka pisze:

> "GalAnonim <s...@s...pl> 2013-10-09 07

zamrażary. Jak je uprzednio umyjecie, to będziecie miały ryby/warzywa mrożone.

Bigosa.

> Czy powyżej coś było o myciu przed gotowaniem?

Sorry, gotuję razem z zamrażarką, bo o otwieraniu drzwi, wysuwaniu
szuflady, wyciąganiu grzybów z pojemnika też nic nie napisałem.
Oczywiście gotuję siła woli bo o zapalaniu gazu też nic nie napisałem.
GA

24. Data: 2013-10-10 18:29:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-10 17:36, obywatel GalAnonim uprzejmie donosi:

> Sorry, gotuję razem z zamrażarką, bo o otwieraniu drzwi, wysuwaniu
> szuflady, wyciąganiu grzybów z pojemnika też nic nie napisałem.
> Oczywiście gotuję siła woli bo o zapalaniu gazu też nic nie napisałem.

Wobec tak poważnych uchybień gotuj się do opuszczenia pola walki o tytuł
NajMaster NajChefa.
Od-daj far-tu-cha

dyskusja ta cała tak fascynująca, że nie śmiem ciachać

25. Data: 2013-10-10 18:29:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 17:36:00 +0200, GalAnonim napisał(a):

> [...]

> szuflady, wyciąganiu grzybów z pojemnika też nic nie napisałem.
> Oczywiście gotuję siła woli bo o zapalaniu gazu też nic nie napisałem.

Ponownie cytuję:

Bigosa.

Doczytaj zatem, co popierasz - ale nic to, Ty jesteś w normie, jak
większość w polskim narodzie, która najpierw jedno popiera wyłącznie w imię
bycia PRZECIW drugiemu, a po obudzeniu rękę z nocnika wyciąga...

26. Data: 2013-10-10 18:47:42

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.10.2013 18:29, Ikselka pisze:

> [...]
> większość w polskim narodzie, która najpierw jedno popiera wyłącznie w imię
> bycia PRZECIW drugiemu, a po obudzeniu rękę z nocnika wyciąga...

Obudź się kobito, nie będę Ci wymieniał wszystkich czynności, akcent był
tylko na bezsensowność mycia i obgotowywania przed mrożeniem, koniec, kopka.
Wszystko co po wyjęciu z zamrażalki to był skrót myślowy, nie mający
żadnego związku z tematem, równie dobrze mogliśmy skończyć swoje
wypowiedzi na momencie włożenia grzybów do mrożenia.
To Ty wyciągasz dziwne wnioski, szukasz dziury w całym, a jak brakuje
argumentów to się czepiasz byle czego,
GA

27. Data: 2013-10-10 18:53:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 18:47:42 +0200, GalAnonim napisał(a):

> [...]
> argumentów to się czepiasz byle czego,

""Mycie/woda/gotowanie/smażenie jest ZABÓJSTWEM przed przyżądzeniem
(...)w pełni popieram :)""

Więc teraz okazuje się, ze jednak nie w pełni 3-]

Zatem, jak mówiłam, nie wiesz, co popierasz, albo popierasz jednak nie w
pełni.
No ale trzeba umieć WYARTYKUŁOWAĆ to, co się chce przekazać, a nie mieć
pretensji do CZYTAJĄCEGO, że czyta to, co napisane :->

28. Data: 2013-10-10 18:54:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 18:47:42 +0200, GalAnonim napisał(a):

> Obudź się kobito,

No i SEKSISTA w dodatku :->

29. Data: 2013-10-10 20:32:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-10 18:47, obywatel GalAnonim uprzejmie donosi:

> [...]
> wypowiedzi na momencie włożenia grzybów do mrożenia.
> To Ty wyciągasz dziwne wnioski, szukasz dziury w całym, a jak brakuje

A za toż odkrycie w którejże kategorii Cię nominować do Nobla?

nie ciacham bo nie

30. Data: 2013-10-10 21:04:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Oct 2013 20:32:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-10-10 18:47, obywatel GalAnonim uprzejmie donosi:

> A za toż odkrycie w którejże kategorii Cię nominować do Nobla?

Pokojowej. Obamowskiej najlepi.
:->

Śmierdzący przepis
Grzyby na zimę.
Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!
Wielkie żarcie...?
Kuchnia molekularna.