Re: Grzyby marynowane po ikselsku.

From: stefan <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Grzyby marynowane po ikselsku.
Date: Wed, 11 Oct 2017 12:40:41 +0200

W dniu 2017-10-11 o 00:25, XL pisze:
> Grzyby marynowane.

> Zrobienie nadzienia polega na zeszkleniu cebuli na łyżce masła
> klarowanego, dodaniu grzybów i podsmażeniu razem. Przy okazji ostatecznie
> pozbawiamy grzyby resztek płynu, który odparuje podczas podsmażania.
> Studzimy, dodajemy odpowiednią ilość rozmoczonej i starannie odciśnietej
> bułki kajzerki, mielemy w maszynce do mięsa.
> Można po tym jeszcze raz całość podsmażyć w rondlu dla uzyskania wiekszej
> spoistości. Po ostudzeniu można użyć do pierogów.

Prawie tak samo robię, tylko....
Grzybków nie mielę tylko siekam na drobniutko.
Na drobniutko siekam tez boczek wędzony i podduszam z cebulką.
Lekko podsmażam razem, żeby smaki się połączyły i voila'!
Pychotka!!!
Z rydzami też robiliśmy niedawno, coś ze 300 pierogów. 12 apoSTOŁÓW
Zeżarło wszystkie!!!!
pozdr
Stefan