Guma do żucia?

11. Data: 2002-05-12 17:48:35

Temat: Re: Guma do żucia?
Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> wrote in message
news:6aa4.000003eb.3cde6d8c@newsgate.onet.pl...
> > <c...@p...onet.pl> wrote in message
> > news:5e39.00000d33.3cdd09de@newsgate.onet.pl...
> > > > <d...@k...pl> wrote in message
> > > > news:5e39.0000036f.3cdb9a99@newsgate.onet.pl...
> >
> > > :))))))raczki mi opadły:)))

teraz zrozumialem dlaczego "raczki" a nie "rece" (patrzcie PS. )
poczatkowo myslalem ze uczysz plywac male raki ale opadly
na dno ( podobnie jak poziom Twoich wypowiedzi)

> jesli nie chcesz byc krytykowany to nie pisz na grupe to jest net a nie

krytykowac mozesz ile chcesz - problem polega na tym
ze ty nie krytykujesz tylko sie przyp... bez ladu i skladu
jakbys bral udzial w konkursie na ilosc postow na p.m.d.

>w arkadi mozesz wygłaszać steki bzdur bez zadnej krytyki

to co wypowiedzialem wynika wylacznie z mojego doswiadczenia,
nigdy nie bylem w arkadii a wogole to skad wiesz ze jestem jeszcze na DO

(BTW co to za potrawa "steki bzdur" ? - pewnie jakas nowa dieta )

> i moja rada zmień lekarza .lekarz kwasniewski nie jest odpowiednim
specjalista
> dla ciebie

ROTFL - ale koledze sie dowcip wyostrzyl... pewnie od stekow

PS.(do czytajacych grupowiczow) Wiem wiem - jestem naiwny - ten czlowiek
i tak nie zrozumie - pewnie jest 9-latkiem pozostawionym bez opieki za to z
dostepem
do komputera. Przypominam sobie ze jeszcze rok,dwa temu mialem podobne
problemy
ze swoim dzieckiem, na szczescie samo mu przeszlo....

PS.(do czarnego j. ) lekcje odrobione ?

12. Data: 2002-05-13 15:50:22

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> wrote in message

> Czytałem i nie widzę nic specjalnie toksycznego. Jest słodzik,
> który nie jest zdrowy ale bez przesady.

fenyloalanina (skladnik aspartamu) podobno sie akumuluje w czleku
i nasz organizm sobie z nia nie radzi ( w odroznieniu od np. myszy)

> Znaczy rozwolnienie? Na opakowaniu piszą, że nadmierne spożycie
> może wywołać efekt przeczyszczający. Czy może inne objawy? Może masz na
> coś z gum uczulenie? Bo ja czasami gumę żuję i jest normalnie (inna
> sprawa, że nie 5-6 sztuk, bo jedna mi starcza na pół dnia).
>
> ps. Jakie dokładnie gumy? Jest kilka rodzajów.

fakt ze zulem najmocniejsza :Airwaves - w ciagu dnia 5-6 sztuk
i pod koniec dnia mialem regularne bole glowy i nudnosci
- cos jak lekki kac - po odstawieniu jak reka odjal...

musze tez dodac ze zawsze bylem b. czuly na rozne zatrucia itp
jest to o tyle ciekawe ze po np. pierwszym kieliszku wiem czy moge pic
dany alkohol czy bedzie "niedobrze" - tak samo wiekszosc gatunkow papierosow
doprowadzala mnie do objawow zatrucia - przy czym niektore gatunki
moglem palic w rozsadnych ilosciach bezkarnie (obecnie nie pale przez jakis
czas)

13. Data: 2002-05-13 16:14:32

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message
> Generalnie na diecie roślinnej jest zwykle chętnie używana, zaspokaja
bowiem
> odruch ustawicznego żucia, który jest wpisany w proces trawienny
> przeżuwaczy, czyli roślinożerców. Innym częstym objawem aktywności szczęki
> jest tzw. nocne zgrzytanie zębów, czy odruchowe zaciskanie szczęk.
> Na diecie niskowęglowodanowej problem potrzeby żucia i wszystkie związane
> z tym objawem problemy, znikają.

Ech - to chyba przesadna interpretacja. Ja tam zulem na DO
i przestalem gdy doszedlem ze mi ewidentnie szkodzi.
Tu by mozna rozwinac temat dlaczego ludzie zuja gume
ale proponuje zostac przy temacie szkodliwosci i ew.
skutecznosci w tepieniu glodu

14. Data: 2002-05-13 20:52:42

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"alf" <s...@a...pl> wrote in news:abomvl$2fs$1@news.tpi.pl:

> fenyloalanina (skladnik aspartamu) podobno sie akumuluje w czleku
> i nasz organizm sobie z nia nie radzi ( w odroznieniu od np.
> myszy)

To chyba się nie rozkłada tylko o chorych na fenylocośtam (nazwa
na opakowaniach gum), normalnie ludzie powinni to rozkładać.

> fakt ze zulem najmocniejsza :Airwaves - w ciagu dnia 5-6 sztuk
> i pod koniec dnia mialem regularne bole glowy i nudnosci
> - cos jak lekki kac - po odstawieniu jak reka odjal...

E, to nie sprawdzę. Nie lubię airwaves. Za mocny smak jak dla
mnie. BTW może właśnie o smak chodziło, a nie o aspartam? Kup może
orbity pastylki zielone i sprawdź...

--
/**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\
\**** P.K.Dick ****/

15. Data: 2002-05-14 10:33:36

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba się nie rozkłada tylko o chorych na fenylocośtam (nazwa
> na opakowaniach gum), normalnie ludzie powinni to rozkładać.

a co sadzisz o takich doniesieniach - nie mam podstaw naukowych zeby to
oceniac
ale na szczescie ja nie musze zuc gumy ani dosladzac:
http://klinika-zdrowia.city.net.pl/aspartam_prasa.ht

> E, to nie sprawdzę. Nie lubię airwaves. Za mocny smak jak dla
> mnie. BTW może właśnie o smak chodziło, a nie o aspartam? Kup może
> orbity pastylki zielone i sprawdź...

raczej mi nie grozi ale jak bedzie okazja to wezme rade pod uwage :-)

16. Data: 2002-05-16 08:26:37

Od: "Trojaczki" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2002-07-07 15:24:10

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyspiesza przemiane materii a wiec nie oszukuje uczucia glodu a wrecz go
pobudza...(juz po godzinie nieustannego zucia czuje sie ssanie w zoladku)

zucie nieodzownie laczy sie z czestszymi wizytami u dentysty

Nadmierne spozycie moze wywolac efekty przeczyszczajace...(patrz opakowanie)

Z drugiej strony jednak zujac mamy zajecie,szczeka pracuje i nie myslimy o
jedzeniu ...

1 drazetka to ok 4 kcal
1 listek to ok 7 kcal

Poza tym guma jest dobra na stres;)
Ale "co za duzo to niezdrowo..."

Elan

18. Data: 2002-07-07 18:04:41

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 drazetka to ok 4 kcal
> 1 listek to ok 7 kcal

tyle ma kcal ta z cukrem czy bez?

19. Data: 2002-07-08 09:55:42

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez...moze przesadzilam ale na opakowaniu tej w drazetkach pisze ze 100g ma
135 kcal wiec 14 g(paczka) ma jakies 25...
ale nie martw sie...
swoja droga to ciekawe...przeciez uzywaja do niej slodzika wiec skad te
kalorie?
no coz...trzeba jasno stwirdzic...wszystko oprocz wody , ziol , harbaty i
kawy ma kalorie

ELan

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> tyle ma kcal ta z cukrem czy bez?